حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ سنسورهای جدید دوربین را برای رقابت بهتر با سونی معرفی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

شرکت فناوری کره‌ای به‌تازگی با افزایش سرمایه‌گذاری در واحد تصویربرداری، تمرکز خود را معطوف به حوزه‌ی دوربین کرده است. سامسونگ همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سنسورهای جدید دوربین بوده که امکان رقابت بهتر با سونی در این بازار را فراهم می‌کند.

سنسورهای جدید سامسونگ برای رقابت با نمونه‌های سونی

طبق گزارش منتشر شده توسط SamMobile، نام تجاری Samsung LSI، واحدی که حسگرهای دوربین ISOCELL در آن توسعه می‌یابند، قصد دارد برای بهبود بخش دوربین‌، سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و همچنین سبد محصولات خود را نیز گسترش دهد. درحال‌حاضر، سامسونگ و سونی رهبر بازار سنسورهای تصویر هستند؛ به‌طوریکه شرکت اول 29 درصد سهم بازار را در اختیار دارد، درحالیکه مورد دوم ۴۶ درصد بازار را تصاحب کرده است.

سنسورهای جدید سامسونگ

سنسورهای جدید سامسونگ

با اینکه هم اکنون این سونی است که بازار سنسورهای دوربین را رهبری می‌کند، غول کره‌ای موفق شده سهم بازار خود را طی چند سال گذشته افزایش دهد. علاوه‌بر این، این شرکت همچنین در حال کار بر روی عرضه سنسورهای دوربین جدید و قدرتمندتر برای رقابت بهتر با سونی در بازار است. از این سنسورها می‌توان به نمونه 50 مگاپیکسلی GN2 اشاره کرد که هم اکنون یکی از بهترین سنسورهای موجود در گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود. در همین حین، گزارش شده است که سامسونگ در حال کار بر روی یک سنسور 200 مگاپیکسلی نیز می‌باشد که از تکنولوژي ترکیب پیکسلی ۱۶ به ۱ استفاده کرده و قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 8K را دارا می‌باشد.

گزارش دیگری بیان می‌کند که سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی نیز توسط این کمپانی در دست توسعه بوده که البته در حوزه خودروهای خودران کاربرد داشته و برای گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌شود. سامسونگ همچنین انتظار دارد فاصله سهم خود با سونی را به کمتر از ۱۰ درصد برساند که این مورد، نشان دهنده‌ی بلندپروازی شرکت در حوزه دوربین و حسگرهای تصویر است.

گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی می شود

نظر شما راجع به معرفی سنسورهای جدید سامسونگ برای رقابت بهتر با سونی در زمینه دوربین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی