حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی Red سنسور جدید Monstro 8K VV را معرفی کرد

کمپانی Red، سازنده‌ی دوربین‌های سینمایی با کیفیت بسیار بالا، یک سنسور جدید با نام Monstro 8K VV را برای دوربین‌های تولیدی خود معرفی کرد.  Monstro 8K VV جایگزین سنسور Dragon 8K VV که قبلا توسط این کمپانی طراحی و ساخته شده بود، می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

[aparat id=”WdXj9″]

سنسور Monstro 8K جدید به نظر می‌رسد که بر روی کاغذ دارای ویژگی‌های ضبط کامل فرمت 8K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و تصویر برداری با کیفیت 35.4 مگاپیکسل می‌باشد. سرعت داده‌ها در این سنسور 300 مگابایت بر ثانیه و همزمان دارای قابلیت ذخیره‌سازی با فرمت RAW و Apple ProRes و همچنین توانایی ضبط Avid DNxHD/HR می‌باشد. به طورکلی این سنسور جدید دارای یک کیفیت تصویر بهبودیافته، با دامنه‌ی پویا (dynamic) وسیع‌تر و نشان دادن جزئیات در محیط‌هایی با نورکم می‌باشد.

همچنین این کمپانی درمورد پردازشگر تصویر اختصاصی خود (IPP2) در دوربین‌های خود ادعاهایی مبنی بر یک تجربه‌ی عملی در بازسازی کامل تصاویر شامل پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی امکان برجسته‌سازی تصویرها، مدیریت بهتر رنگ‌های دریافتی از محیط اطراف و بهبود الگوریتم demosaicing ارائه کرده است.

دوربین‌های جدید این کمپانی با سنسور Monstro 8K VV با بدنه‌ی فلزی دارای قیمت 79.500 دلار و با بدنه‌ی ساخته شده از فیبرکربن دارای قیمت 109.000 دلار خواهند بود. طبق معمول، سایر لوازم جانبی این دوربین از قبیل لنز محاسبه‌کننده، باتری، نمایشگر دیجیتال، حافظه‌ی ذخیره‌سازی و گسترش‌دهنده‌ی گشودگی دیافراگم I/O باید به طور جداگانه از طریق مراکز فروش محصولات کمپانی Red تهیه شوند. قطعا این سنسور در خط تولید این کمپانی جایگزین سنسور Dragon 8K VV خواهد شد و مشتریانی که سنسور Dragon را سفارش داده‌اند، سفارشات خود را با سنسور جدید Monstro دریافت خواهند کرد و سفارشات آنها نیز در ماه زانویه‌ی سال 2018 تحویل داده خواهد شد.

 

دیدگاه شما در مورد سنسورهای این کمپانی ابرقدرت چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

چه قیمتی داره! البته قطعا کاربر عادی نداره و تو مصارف حرفه ای میشه باهاش درآمدزایی کرد.

JAVAD

توی صنعت سینما و فیلم برداری های حرفه ای ازش استفاده میشه، برای یک تولید کننده فیلم یا کارگردان در سطح هالیود قیمت 109000 دلاری مبلغ زیادی نیست با توجه به سایر هزینه های ساخت یک فیلم

Peiman

کمپانی رد دوربین های خیلی خفنی میزنه و البته گرون .مارکوس براونلی هم یکی از همین دوربین های رد داره ک عالیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h