حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیپد ایر اولد ۱۰.۹ اینچی را سال ۲۰۲۲ و آیپد پرو اولد را سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

نمایشگر Mini-LED اپل در سال جاری به‌عنوان مهمترین بروزرسانی در نسخه 12.9 اینچی M1 iPad Pro شناخته می‌شود. گزارشات جدید اما بیان می‌کنند که این شرکت پیش از این، مراحل توسعه آیپدهای جدید با نمایشگر بهتر را آغاز کرده است که شامل آیپد ایر اولد ۱۰.۹ اینچی و آیپد پرو اولد به‌ترتیب برای عرضه در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ می‌باشند.

آیپد ایر اولد ۱۰.۹ اینچی

وب سایت کره‌ای Elec به‌تازگی گزارش کرده است که اپل قصد دارد هر دو مدل 11 و 12.9 اینچی OLED iPad Pro را در سال 2023 به بازار عرضه کند. همچنین سامسونگ به‌عنوان تنها تأمین کننده نمایشگرهای این مدل‌ها شناخته می‌شود.

درحال‌حاضر اعتقاد بر این است که اپل در حال کار بر روی مدل‌های بزرگتر آیپد پرو با نمایشگرهای 14 و 16 اینچی برای عرضه در سال 2023 می‌باشد. با این حال، The Elec هیچ اشاره‌ای به این مدل‌ها نکرده است. با این حال، تغییر رویه اپل در استفاده از نمایشگر اولد در مدل‌های آینده آیپد پرو کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. این شرکت سال‌ها وقت خود را صرف توسعه نمایشگرهای Mini-LED کرده، بنابراین احتمال بهره بردن سری جدید آیپد پرو از نمایشگر اولد، جای تعجب دارد!

آیپد ایر اولد

آیپد ایر اولد

خبر خوب اما اینست که اپل به احتمال زیاد از نمایشگر Mini-LED در مدل‌های ارزان قیمت‌تر مانند iPad mini 6 و iPad اصلی نیز، استفاده می‌کند. بر اساس گزارش امروز، مدلی که به‌طور کامل از این فناوری بهره نمی‌برد، iPad Air خواهد بود.

قبل از استفاده از OLED در سری آیپد پرو، اپل در سال 2022 یک نسخه ۱۰.۹ اینچی از آیپد ایر به همراه نمایشگر اولد را روانه بازار خواهد کرد. تفاوت اصلی در این دو مورد اینست که آیپد ایر بعدی از اولد معمولی استفاده خواهد کرد، درحالیکه مدل‌های پرو قرار است از اولد انعطاف‌پذیر به‌منظور کاهش حاشیه نمایشگر، استفاده کنند.

صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر همان چیزیست که اپل در سری آیفون 12 و به‌طور کلی در مدل‌های پرو آیفون X به بعد، از آن استفاده می‌کند. این مدل از نمایشگرها با خم شدن اجزای صفحه به داخل بدنه، حاشیه‌های باریک‌تری را مهیا می‌سازند. به‌عبارت دیگر، باید انتظار داشت تا حاشیه‌های آیپد ایر نسل آینده، ضخیم‌تر از نمونه موجود در آیپد پرو باشد.

علت عدم استفاده اپل از نمایشگر Mini-LED در آیپد پرو ۱۱ اینچی چیست؟

نظر شما راجع به استفاده اپل از نمایشگر اولد در آیپد ایر ۲۰۲۲ و به احتمال کم در آیپد پرو ۲۰۲۳ چیست؟ آیا شرکت ساکن کوپرتینو، در نهایت تکنولوژي Mini-LED را با توجه به مشکلات آن کنار گذاشته و به استفاده از OLED روی می‌آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی