حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه App Gallery هواوی HarmonyOS بازی های Angry Birds به همراه PUBG و Call of Duty: Mobile را دریافت کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

یکی از عوامل موفقیت یا شکست یک سیستم عامل را می توان نرم افزارها، بازی ها و توسعه دهندگان آن دانست. امروز ۳ عنوان محبوب به اپ گالری هواوی رسیده است. به تازگی فروشگاه App Gallery هواوی HarmonyOS بازی های Angry Birds به همراه PUBG و Call of Duty: Mobile را دریافت کرده است. این می تواند خبر خیلی خوبی باشد.

بازی های جدید در فروشگاه App Gallery هواوی HarmonyOS

بازی Angry Birds بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در تمام دوران ها است. به نظر می رسد که این بازی اکنون به سمت هواوی AppGallery در حال پرواز است. به لطف همکاری جدید بین این دو شرکت غول پیکر، این بازی محبوب که میلیون ها نفر در سراسر جهان بازی می کنند، هم اکنون در دستگاه های هواوی در دسترس خواهد بود.

سیستم عامل HarmonyOS هواوی می‌تواند شارژرهای تقلبی را تشخیص دهد

بازی پرندگان خشمگین یا انگری برد بیش از ۴.۵ میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است. اکنون این بازی در AppGallery در دسترس خواهد بود. این اولین بازی از Rovio (استودیو توسعه دهنده Angry Birds) است که آن را در فروشگاه نرم افزاری هواوی منتشر می کند. ذکر این نکته مهم است که فیلم Angry Bird از قبل در Huawei Video در دسترس است.

کاربران هواوی همچنین به زودی می توانند گوشی های خود را با استفاده از تم های هواوی برای Angry Birds 2 سفارشی کنند. همچنین مشتریانی که دارای ساعت های هوشمند و دستبند هواوی هستند می توانند واچ فیس های Angry Birds 2 را دانلود کنند.

واچ فیس Angry Birds 2 برای ساعت هواوی

واچ فیس Angry Birds 2 برای ساعت هواوی

واچ فیس Angry Birds 2 برای ساعت هواوی

واچ فیس Angry Birds 2 برای ساعت هواوی

واچ فیس Angry Birds 2 برای ساعت هواوی

واچ فیس Angry Birds 2 برای ساعت هواوی

بازی PUBG و Call of Duty: Mobile روی اپ گالری هواوی

همچنین شاهد اضافه شدن بازی‌های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery هستیم. پیش از این، توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌های محبوب دیگری نظیر Glory of the King از اکوسیستم جدید هواوی و سیستم عامل HarmonyOS استقبال کرده بودند و حالا بسیاری از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل در HarmonyOS Zone در دسترس کاربران است.

نسخه هارمونی بازی‌های یاد شده از هر نظر مشابه نسخه اصلی هستند و تفاوتی از نظر ترافیک اینترنت، حجم دانلود یا کیفیت گرافیکی ندارند. حتی برخی گیمرها خبر از سرعت لود بالاتر نسخه هارمونیِ بازی‌ها داده‌اند و به برتری‌های دیگری همچون عملکرد روان‌تر و کیفیت بهتر نیز اشاره کرده‌اند. البته باید صبر کرد و بررسی کرد که این ادعا چقدر مستدل است.

بازی PUBG و Call of Duty: Mobile روی App Gallery هواوی

بازی PUBG و Call of Duty: Mobile روی App Gallery هواوی

همچنین عملکرد قابلیت «پنجره شناور» در بازی‌ها بهبود یافته است و کاربران می‌توانند برنامه‌هایی مانند WeChat و سایر پیام‌رسان‌ها را در کنار پنجره‌ی بازی‌ها اجرا کنند.

نظر شما درباره پیشرفت های هارمونی هواوی چیست؟ فکر می کنید HarmonyOS این شرکت بتواند موفق شود؟ فروشگاه App Gallery هواوی HarmonyOS یکی از اصلی ترین موارد در موفقیت یا عدم موفقیت پلتفرم مستقل هواوی است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

اینطور که معلومه بازی های اندروید به طور معمول روی هارمونی اجرا نمیشوند و حتما باید بهینه شوند 🙂

Sarnevesht

چرا اجرا میشن. من خودم توی یوتیوب فیلم های پابجی و کالاف رو دیدم که روی هارمونی اجرا میکردن و عادی بازی می‌کردن.
تنها تفاوت اینه که نسخه ای که برای هارمونی ساخته شده بهینه تر هست و فک کنم در زمینه مصرف باتری یا روان بودن تفاوت وجود داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)