حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس کانسپت ۲۰۲۱ در واقعیت چقدر است؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، تماشا کنید

با هم دیدیم که گوشی مفهومی Infinix Concept Phone 2021 با شارژر ۱۶۰ وات رسما معرفی شد. خب شاید فکر کنید این یک کانسپت فون بود و هرگز درباره آن اطلاعات در دنیای واقعی پیدا نمی کنیم. خب باید بگویم که اینطور نیست! همین امشب می توانید ببینی که سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس کانسپت ۲۰۲۱ در واقعیت چقدر است.

سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس

سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس

سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس

به لطف ویدیو unboxtherapy ما می توانیم حتی نگاه نزدیک به گوشی اینفینیکس کانسپت ۲۰۲۱ داشته باشیم. دستگاهی که بهترین و جدیدترین فناوری های برند Infinix را یک جا ارایه می کند. هر چند تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ ندارید و با Helio G95 همراه شده اما باز هم فناوری شارژ و قاب پشتی با قابلیت تعویض رنگ آن جذاب است.

تصویر بالا یک اسپویل برای شما دارید. پیش از این و در مطلب معرفی دستگاه هم شاهد ویدیو رسمی شرکت infinix برای تست سرعت شارژ این دستگاه بودیم. اما در دنیای واقعی چه عملکردی وجود دارد؟

اجازه بدهید ویدیو نگاه نزدیک به این گوشی را با هم ببینیم:

 

همانطور که دیدید، سرعت این شارژر در واقعیت و تست های شرکتی تفاوت آن چنانی ندارد. حتی فکر می کنم که این تفاوت بیشتر به دلیل آن وقفه اول تست ویدیو دنیای واقعی بود. به هر صورت باید بگوییم که این سرعت شارژ واقعا بالاست. همچنین با فناوری هایی که اینفینیکس ادعا می کند، نباید نگران امنیت باشیم.

البته درباره میزان خرابی باتری به دلیل این سرعت بالای شارژ چیزی گفته نشده است. با این حال احتمالا این دستگاه بتواند از پس آن هم بربیاید. متاسفانه این گوشی به صورت رسمی به بازار نخواهد آمد.

در پایان ویدیو به فناوری تغییر رنگ قاب پشتی Infinix Concept Phone 2021 هم اشاره می شود که ویژگی جذابی به نظر می رسد. نظر شما درباره این گوشی مفهومی، سرعت شارژر و قاب پشتی رنگارنگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خیلی سریعه ، کم کم داره خطر ناک میشه … میری یه چایی میخوری میبینی پر شده …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)