حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین شیائومی می ۱۲ اولترا سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی با سایز ۱ اینچ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

مدل “Ultra” از سری پرچمداران شیائومی، بهترین مدل از کل سری است. از زمان عرضه شیائومی Mi 10 Ultra، این شرکت بهترین فناوری‌ها را برای مدل برتر خود ذخیره می‌کند. در ماه مارس سال جاری، شیائومی رسماً گوشی پرچمدار رده بالای Mi 11 Ultra را معرفی کرد. این دستگاه نه تنها عملکردی قوی دارد، بلکه ارتقای بزرگی را نیز در بخش دوربین به ارمغان آورد؛ همچنین از طراحی غیرمتعارف استفاده می‌کند که یک نمایشگر کوچک را در قاب پشتی دوربین خود جای داده است. در همین راستا، اطلاعات منتشر شده امروز راجع به نسل بعدی این گوشی با نام Mi 12 Ultra بوده و بیان می‌کند که علاوه‌بر استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام، شیائومی می ۱۲ اولترا از دوربینی با سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی و سایز ۱ اینچی استفاده خواهد کرد.

دوربین شیائومی می ۱۲ اولترا

موفقیت می ۱۱ اولترا شیائومی به این معنی است که این شرکت، خود را در بازار بالارده تثبیت کرده است. نتیجه آنکه اکنون می‌تواند با اطمینان خاطر پرچمدارانی با قیمت بیش از 5000 یوان (775 دلار) را عرضه کند. علاوه‌بر این، Mi 11 Ultra سیستم تصویربرداری شیائومی را در راس تلفن‌های اندرویدی قرار می‌دهد. با این تلفن هوشمند، شیائومی درحال‌حاضر یکی از بازیگران اصلی بخش دوربین در سیستم‌عامل اندروید، حداقل درمیان تولیدکنندگان چینی محسوب می‌شود.

طبق گزارش جدید، سری Xiaomi Mi 12 نیز با پیشرفت‌های چشمگیری در بخش دوربین ارائه خواهد شد. همچنین می‌توان مطمئن بود که Xiaomi Mi 12 Ultra بهترین نتیجه را از میان همه آنها دارا می‌باشد. افشاگر معروف، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که یک گوشی پرچمدار با دوربین اصلی ۱۹۲ مگاپیکسلی و سایز سنسور ۱ اینچی در راه است. حسگر تصویر 1 اینچی درحال‌حاضر بزرگترین سایز شناخته شده در این صنعت برای گوشی‌های همراه به‌شمار می‌رود. اگرچه DCS نام هیچ تولیدکننده‌ای را ذکر نکرده است؛ اما رسانه‌ی چینی دیگری با نام MyDrivers، دلایلی دارد که معتقد است منظور وی، همان پرچمدار می ۱۲ اولترا می‌باشد.

دوربین شیائومی می ۱۲ اولترا

دوربین شیائومی می ۱۲ اولترا

بعلاوه، این سنسور همچنین از فناوری ترکیب پیکسلی ۱۶ به ۱ استفاده کرده که درنتیجه عکس نهایی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌شود. باتوجه به سایز ۱ اینچی آن، می‌توان بار دیگر انتظار افزایش میزان نور دریافتی و قابلیت ثبت تصاویر عالی در تمامی شرایط نوری را داشت. با این حال، این سنسور فوق‌العاده بزرگ، ممکن است برای فضای داخلی دستگاه بسیار حجیم باشد. بنابراین، به احتمال زیاد این فناوری را فقط در نسخه اولترای پرچمداران سری Mi 12 شاهد خواهیم بود.

علاوه‌بر بهبود دوربین‌ها، گزارشات دیگری مبنی بر استفاده از دوربین زیر نمایشگر در می ۱۲ اولترا شنیده می‌شود. این شرکت آخرین نسل فناوری دوربین زیر نمایشگر خود را بهبود بخشیده به‌طوری‌که سایه صفحه نمایش در منطقه‌ای که دوربین در زیر آن قرار دارد، اکنون بسیار بهتر شده است.

لازم به‌ذکر است که شیائومی ظرفیت شارژ سری Mi 12 را نیز ارتقا خواهد داد. علاوه‌بر حداقل شارژ سریع سیمی 120 وات، ممکن است شاهد شارژ بی‌سیم تا 100 وات نیز باشیم.

عکس با کیفیت شیائومی Mi 11 Ultra از ماه به لطف سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ

نظر شما راجع به مشخصات دوربین گوشی پرچمدار می ۱۲ اولترا شیائومی چیست؟ باید منتظر ماند و دید که آیا این شرکت چینی باز هم می‌تواند با ارائه چنین دوربین قدرتمندی، جای پای خود را به‌عنوان رهبر دوربین‌های دستگاه‌های اندرویدی(حداقل براساس مشخصات روی کاغذ)‌ حفظ کند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب شیای عزیز تو یه زحمتی بکش.
تو که میخوای ۱۹۲ مگاپیکسلی بگیری خب ۸ تا بذار روش از سامسونگ بگیر بشه ۲۰۰ مگاپیکسل.

این اعداد رند شده هستند… هوآوی هم قبلاً سابقه اینکار رو داشته…

max03

چینیا کلا علاقه ی زیادی به بازی با اعداد دارن،همیشه رو کاغذ اعداد عجیب میدن ولی در عمل جهش انچنانی یا حتی تغییر انچنانی ندارن

مطمئنی این حرفو میزنی؟
شارژر ۱۲۰ وات اینجا چی میگه؟ که الانم تو سری Black Shark4 درحال استفادست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی