حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر دوم شیائومی می ۱۱ اولترا بزودی با قابلیت های جدید بروزرسانی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، نمایشگر

حدود ۱ ماه پیش، کمپانی شیائومی گوشی پرچمدار می ۱۱ اولترا خود را معرفی و در بازار های جهانی عرضه کرد. این دستگاه، نه فقط به خاطر دوربین و طراحی بلکه به دلیل نمایشگر ثانویه، مورد توجه همگان قرار گرفت. این نمایشگر کوچک که ابعاد 1.1 اینچی دارد، در کنار ماژول دوربین و در پشت گوشی قرار گرفته است که قابلیت های متنوعی را به شما ارائه می کند. اکنون، شیائومی در نظر دارد تا بروزرسانی جدیدی برای می ۱۱ اولترا ارائه داده که قابلیت های نمایشگر دوم آن را، حتی بیشتر از گذشته نیز می کند.

بروزرسانی آینده نمایشگر دوم شیائومی می ۱۱ اولترا

به نقل از mysmartprice، شیائومی نمایشگر دوم گوشی می ۱۱ اولترا خود را از یاد نبرده و قصد دارد بروزرسانی بزرگی برای آن ارائه دهد. طبق پستی در شبکه اجتماعی Weibo، صفحه نمایش پشتی، اکنون از ضبط ویدیو و چند ویژگی دیگر دوربین پشتیبانی می کند. با این وجود، این موارد فقط در نسخه داخلی بتای این گوشی موجود است. بیایید نگاهی به ویژگی های آینده دوربین بیندازیم که نمایشگر دوم می ۱۱ اولترا قرار است از آن ها پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی از قبل دارای چند مورد استفاده برای نمایشگر پشتی می باشد. کاربران می توانند تماس ها و اعلان های دریافتی، وضعیت باتری و همچنین عکس های سلفی با کیفیت بالا را در آن مشاهده کنند. این شرکت در حال کار بر روی معرفی ویژگی های بیشتر برای صفحه نمایش کوچکتر است.

بروزرسانی جدید نمایشگر دوم شیائومی می ۱۱ اولترا

بروزرسانی جدید نمایشگر دوم شیائومی می ۱۱ اولترا

قابلیت های جدید نمایشگر ثانویه این گوشی

در این پست آمده است که صفحه نمایش پشتی این گوشی، بزودی از ضبط فیلم پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی برای کسانی که از تلفن های هوشمند خود در زمینه ساخت ویدیو های با کیفیت استفاده می کنند، بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، نمایشگر پشتی همچنین از ضبط ویدیو با حالات تایم لپس، اسلوموشن، حالت عمودی، حالت شب و غیره، در نسخه بتا پشتیبانی می کند. می توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی در آینده این ویژگی ها را در نسخه عمومی نیز منتشر کند.

این گوشی که پیش از این معرفی شده بود، در گزینه های ذخیره سازی ۸ و ۱۲ گیگابایتی حافظه رم + ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. از دیگر مشخصات شیائومی Mi 11 Ultra می توان به نمایشگر 6.81 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD و با رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 888 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ ۶۷ واتی اشاره کرد. دوربین آن نیز، پیش از معرفی گوشی جدید شارپ به نام AQUOS R6، بزرگترین سنسور دوربین های موبایل را در لنز اصلی خود در اختیار داشت که در کنار دو دوربین اولترا واید و تله فوتو پریسکوپی، جای گرفته بود.

نمایشگر ثانویه می ۱۱ اولترا همان صفحه نمایش می بند ۵ است!

نظر شما راجع به قابلیت های جدید نمایشگر دوم گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا از جمله انواع حالات فیلمبرداری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

چه خوب… واقعاً تو تمام بررسی هایی که دیدم همه با سبک های مختلف بیان میگفتن که چرا محدود شده استفاده هاش… چرا نشه فیلبرداری طولانی‌مدت کرد باهاش یا از همه دوربین ها کامل استفاده کرد… خیلی خوب میشه اگر این موارد رو در نظر بگیرند…

M H

عیش قیافشو🤢🤮

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی