حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز ٢ سامسونگ تأییدیه گرفت؛ احتمال رونمایی در حوالی مرداد تا شهریور

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

در بازار ایربادزهای بی سیم، اپل بیشترین سهم فروش و محبوبیت را دارد. با این وجود، در رتبه‌های بعدی شاهد وجود کمپانی‌های بزرگی مانند سامسونگ هستیم. این کمپانی‌ها، تلاش می‌کنند تا سهم خود را از بازار ایربادز بیش از پیش کنند. در همین راستا، گلکسی بادز ٢ سامسونگ تأییدیه جدیدی را دریافت کرده است.

گلکسی بادز ٢ سامسونگ تأییدیه گرفت

امروز صبح، در مورد تاریخ رونمایی از گوشی منعطف گلکسی Z Fold 3 صحبت کردیم. این دستگاه منعطف، ممکن است در تاریخ ۵ شهریور معرفی شود. احتمالاً فقط شاهد رونمایی از یک دستگاه در این مراسم نیستیم.

 

تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 احتمالا ۵ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود

 

به گزارش Sammobile، انتظار می‌رود که ایربادز کاملاً بی سیم جدید سامسونگ با نام Galaxy Buds 2 روانه بازار شود. احتمال رونمایی از این محصول در شهریور ماه زیاد است. به همین ترتیب، ممکن است در حین مراسم معرفی Galaxy Z Fold 3، شاهد پرده برداری از جدیدترین ایربادز سامسونگ نیز باشیم. این ایربادز، در واقع نسل جدیدی از ایربادز گلکسی بادز پلاس است. در نتیجه، شاهد پیشرفت‌های محسوسی در بخش‌های مختلف این محصول رونمایی نشده هستیم. پیش‌تر، وجود این محصول پیش بینی شده بود. اما این بار، نوبت به صدور تأییدیه جدیدی برای Galaxy Buds 2 رسیده است!

ظاهراً مدل نامبر این محصول جذاب، SM-R177 است. این محصول با مدل نامبر مذکور، اخیراً در یکی از وب سایت‌های تأیید محصولات اندونزی دیده شده است. در تأییدیه صادر شده برای Galaxy Buds 2، نام و مدل نامبر آن به وضوح دیده می‌شود. بر اساس همین موضوع، می‌توان گفت که حضور گلکسی بادز ٢ در مراسم احتمالی پنجم شهریور ماه سال جاری، حتمی است!

مشخصات احتمالی Galaxy Buds 2 سامسونگ

احتمالاً گلکسی بادز ٢، مجهز به بلوتوث نسخه ۵.٠ باشد. پشتیبانی از کدک‌های صوتی LE و AAC نیز در این محصول، دور از انتظار نیست. به نظر می‌رسد که کیس شارژ Galaxy Buds 2، شکل مربعی داشته باشد. اما گوشه‌های این مربع، گرد شده است. این محصول، مجهز به درگاه Type-C است و خوشبختانه شاهد وجود پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم هستیم. حسگر مادون قرمز برای تشخیص پوشیده شدن توسط کاربر، در این محصول تعبیه شده است. پیش بینی می‌شود که ایربادز گلکسی بادز ٢ سامسونگ، حداقل با ۴ رنگ بندی مختلف روانه بازار شود: مشکی، سبز، بنفش و سفید!

هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، دارای باتری با ظرفیت ۶٠ میلی آمپر ساعت است. در ادامه، کیس شارژ ایربادز کاملاً بی سیم جدید سامسونگ دارای باتری ۵٠٠ میلی آمپر ساعتی است. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که عمر باتری این محصول کم‌تر از نسل‌های قبلی باشد. به هر حال، ایربادز جدید سامسونگ استاندارد IP را دریافت خواهد کرد. در انتها، می‌توان انتظار پشتیبانی این محصول از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را داشت.

نظر شما در مورد گلکسی بادز ٢ سامسونگ چیست؟ آیا این محصول می‌تواند شما را راضی کند؟ قیمت احتمالی آن را در چه حدودی پیش بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️