حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت آیفون ۱۲ با آیفون نسل اول اپل : راهی که پیموده ایم

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تست سرعت، تماشا کنید، مقایسه

تا به حال به این فکر کرده اید که دنیای موبایل های هوشمند (به معنی امروزی) چقدر پیشرفت کرده است؟ نسل اول آیفون در مقابل iPhone 12 چطور ظاهر خواهد شد؟ چطور است که با هم تست سرعت آیفون ۱۲ با آیفون نسل اول اپل را ببینیم راهی که پیموده ایم را مرور نماییم.

تست سرعت آیفون ۱۲

مقایسه مشخصات سخت افزاری آیفون نسل اول و آیفون ۱۲

مقایسه مشخصات سخت افزاری آیفون نسل اول و آیفون ۱۲

پس از ۱۳ سال رشد سخت افزاری و نرم افزاری، مشخصات متفاوت قابل توجهی را اینجا می بینید. آیفون ۱۲ نسبت به نسل اول آیفون ۳۲ برابر حافظه رم، ۱۶ برابر حافظه داخلی بیشتر، تراشه به مراتب قدرتمندتر و نمایشگری که واقعا دنیای دیگری است را ارایه می کند. حتی نسل اول آیفون با آخرین آپدیت خود هم ویژگی چند وظیفگی را دریافت نکرد.

در عمل اما تفاوت این ۱۳ سال چقدر است؟ بیایید این ویدیو PhoneBuff را با هم به تماشا بنشینیم:

خب البته همانطور که انتظار داشتیم تفاوت واقعا زیاد است. فکر نمی کنم کسی باشد که هنوز ایفون نسل اول را به عنوان گوشی اصلی خود استفاده کند با این حال پس از ۱۳ سال هنوز برای تیتراژ استفاده های عادی به نظر قابل استفاده می رسد.

آیفون ۱۲ سریع ترین تراشه موبایلی دنیا، یکی از جذاب ترین نمایشگرهای بازار، دوربین قابل احترام به پردازش خیلی خوب و ارتباطات بی سیم عالی دارد. برای شما و پس از ۱۳ سال، کدام پیشرفت حیاتی تر بوده است؟ شما پیشرفت این بازار را در کدام بخش بیشتر دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)