حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری آیفون ١٣ احتمالاً ٢ مهرماه خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شاید سری آیفون ١٣، یکی از سری‌های پر حاشیه آیفون باشد. چرا که اتفاقات و شایعات زیادی در اطراف این سری می‌چرخند. به همین دلیل است که شایعه تاریخ رونمایی سری آیفون ١٣ نیز منتشر شده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات رونمایی از آیفون‌های ۲٠٢١ در مراسم احتمالی ٢ مهر اپل خواهیم داشت.

تاریخ رونمایی سری آیفون ١٣

آیفون ١٣ و دیگر گوشی‌های این سری، در شایعات مهمی ظاهر شده‌اند. به طور مثال، پیش از این در مورد قیمت احتمالی و ظرفیت باتری اعضای خانواده آیفون ١٣ صحبت کرده بودیم.

 

ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ لو رفت: باتری ۴,٣۵٢ میلی‌آمپر‌ در نسخه پرو مکس

 

بر اساس گزارشی از Phonearena، یکی از تحلیلگران حوزه فناوری نکات جالبی را در مورد سری آیفون ١٣ برای کاربران رو کرده است. اما جدیدترین پیش بینی و آمار او، نشان می‌دهد که تاریخ رونمایی سری آیفون ١٣ در روز ٢ مهر خواهد بود. این پیش بینی، احتمال بالایی برای به وقوع پیوستن دارد. شایعات پیرامون خانواده آیفون ١٣، ضد و نقیض است. برخی از منابع می‌گویند هیچ گوشی در این سری از حافظه داخلی ١ ترابایتی بهره مند نخواهد بود. اما از سوی دیگر، برخی منابع این خبر را رد کرده‌اند. در کل، باید بگوییم که هیچ کدام از این شایعات به طور کامل قابل اعتماد نیستند و تنها باید منتظر تأیید رسمی از سوی شرکت بود.

در هر صورت، طبق گفته‌های تحلیلگر مورد اشاره، رویداد اعلامیه رونمایی از خانواده آیفون ١٣، حدوداً یک یا دو هفته قبل از تاریخ رونمایی آن منتشر خواهد شد. به همین ترتیب، احتمال شروع پیش فروش سری آیفون ١٣ یک هفته قبل از رونمایی رسمی کم نیست. انتظار می‌رود که اپل فروش بالایی از سری آیفون ١٣ در قاره کهن، یعنی آسیا داشته باشد. حتی ممکن است آیفون ١٣ با در بر گرفتن حدود ۴۵ درصد از سهم فروش، به پر فروش‌ترین مدل بدل شود. تحلیلگر مذکور، اظهار دارد که سفارش‌های ثبت شده از سری آیفون ١٣ برای نیمه دوم سال جاری میلادی، بین ١٣٠ تا ١۵٠ میلیون دستگاه خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها ٢٠ میلیون دستگاه بیشتر از سری آیفون ١٢ برای این خانواده تولید می‌کنند. گویا اپل چشم به فروش هرچه بیشتر اعضای خانواده آیفون ١٣ دوخته است. البته اگر اسم این خانواده، واقعاً آیفون ١٣ باشد!

 

عدد ۱۳ در نام iPhone 13 برای کاربران احساس نحس بودن دارد؟

 

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی از آیفون‌های ٢٠٢١ چیست؟ کدام یک از اعضای این سری را بیشتر می‌پسندید؟ آیا اپل می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد؟ فکر می‌کنید که اپل در تاریخ ٢ مهر این محصولات را رونمایی می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️