حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T Lite به صورت جهانی عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی کم کم به سراغ میان رده‌ها و گوشی‌های ارزان قیمت‌تر خود آمده است. به طوری که اکنون، سری Mi 10T به طور کامل آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرده است. به همین ترتیب، نگاهی به جزئیات ارائه آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T Lite خواهیم داشت.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T Lite به صورت جهانی و پایدار

شیائومی طی سال گذشته، از سری Mi 10T رونمایی کرد. ارزان‌ترین عضو خانواده Mi 10T، دستگاهی به نام ١٠ تی لایت می‌باشد. این گوشی هوشمند میان رده، از مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧۵٠ جی و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی بهره مند است.

 

شیائومی Mi 10T Lite 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

 

حال، پس از ارائه آپدیت اندروید ١١ برای این گوشی، نوبت به به روزرسانی دیگری رسیده است. به گزارش MIUI Download، شیائومی در حال عرضه به روزرسانی آپدیت MIUI 12.5 شیائومی MI 10T Lite به صورت جهانی است. کاربران این دستگاه میان رده در بازارهای جهانی نیز از دریافت آن خبر داده‌اند. گفته می‌شود که این نسخه، پایدار است. اسم رمز Mi 10T Lite، همان Gauguin است. حجم دانلود به روزرسانی MIUI 12.5 برای این گوشی، حدود ٢.۶ گیگابایت می‌باشد. با اعمال این بسته به روزرسانی، نسخه فریمور دستگاه به “V12.5.1.0.RJSMIXM” تغییر خواهد یافت.

شیائومی می ١٠ تی لایت

شیائومی می ١٠ تی لایت

گفتنی است که این آپدیت، به صورت سری به سری عرضه می‌شود. بنابراین، تمام دستگاه‌ها در یک گروه بندی قرار نمی‌گیرند و ممکن است برخی کاربران زودتر و برخی دیگران، آن را دیرتر دریافت کنند. در هر صورت، تا دو ماه آینده تمام کاربران از این به روزرسانی بهره مند خواهند شد. البته فعلاً پیشنهاد می‌کنیم که در نصب این به روزرسانی صبور باشید تا در صورت وقوع هرگونه مشکل، از آن اطلاع بیابید. چرا که ممکن است برخی کاربران با مشکلاتی اعم از افزایش مصرف باتری و داغی دستگاه مواجه شوند. بنابراین، در نصب آپدیت MIUI 12.5 فعلاً احتیاط به خرج دهید.

نظر شما در مورد نحوه پشتیبانی شیائومی از دستگاه‌هایش چیست؟ آیا از رابط کاربری MIUI 12.5 راضی هستید؟ نظرتان در مورد شیائومی می ١٠ تی لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

شیائومی فاجعه ترین گوشیی ک تاحالا داشتم، بزرگترین اشتباه عمرم تعویض اس ۱۰ با می ۱۰ بود، رابط کاربری پر لگ و باگ،مدیریت رم افتضاع، رابط کاربری داغون ک تکلیفش با خودش مشخص نیس ی روز ناتیفیکشنو نشون میده ی روز نه ، اپدیت دهی فرا افتضاح، نا منظم و خیلی دیر، تازه وقتیم اپدیت میده تازه بدبختی شروع میشه با باگ های جدید.
.
از من به شما نصیحت هم mi 5s داشتم، الانم mi 10, اصن سمت شیائومی نرین، هیچ ارزونی بی حکمت نیس، اصالت و کیفیت ارزون نیست .
تو این ۱۲ سالی ک تو کار تعمیراتم بی کیفیت تر از برد های شیائومی ندیدم، البته بوده تکنو و جی ال ایکسم همین بودن،
#نه به اشغال چینی
#اصالت و کیفیت ارزون نیست

یا علی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️