حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اندروید ۱۲، سامسونگ

عرضه آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در آینده نه چندان دور انجام خواهد شد. بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ کار بر روی اندروید ۱۲ را برای خانواده گلکسی اس ۲۱ آغاز کرده است.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در راه است…!

بنابر گزارش منتشر شده از PhoneArena، ماکس وینباخ (Max Weinbach) گفته است که سامسونگ هم‌اکنون در حال کار بر روی اندروید ۱۲ برای آخرین نسل از پرچمداران خود یعنی خانواده گلکسی اس ۲۱ می‌باشد. چندی پیش گوگل در کنفرانس I/O از اولین بتا اندروید ۱۲ در اردیبهشت‌ماه رونمایی کرد و به تازگی عرضه نسخه دوم این بتا را آغاز کرده است.

نسخه‌های پیش‌نمایش در سری پیکسل گوگل و در برخی از دستگاه‌های مرتبط با شرکت‌هایی همچون ایسوس، ریلمی، شیائومی، اپو، وان‌‌پلاس، وایو، تی‌سی‌ال، تکنو، شارپ و ZTE در دسترس هستند که عدم حضور سامسونگ به عنوان یکی از برترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در این لیست کمی عجیب است. با این حال عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۲ به احتمال فراوان در شهریورماه خواهد بود.

لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا به صورت رسمی اعلام شد

 

عرضه اولین بتا One UI 4.0 پیش از کنفرانس SDC

به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد اندروید ۱۲ را همراه با نسخه جدید پوسته سفارشی خود، در اواخر امسال عرضه نماید. گزارش شده است که این شرکت کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC) را در مهرماه یا نهایتا در آبان‌ماه برگزار خواهد کرد اما اگر روند برگزاری آن همانند سال گذشته باشد، کاربران سامسونگ انتظار زیادی برای One UI 4.0 نخواهند کشید و این احتمال نیز وجود دارد که اولین بتای توسعه‌دهندگان در مردادماه عرضه شود.

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ و سری‌های بعدی پرچمدارن این شرکت تا سه سال توسط سامسونگ آپدیت‌های اندروید را دریافت خواهند کرد. اگر دستگاه قدیمی‌تری دارید، در اینجا لیست کاملی از دستگاه‌‌هایی که شانس دریافت اندروید ۱۲ را دارند، قابل مشاهده است.

آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ

سامسونگ عرضه اندروید ۱۱ خود را با خانواده گلکسی اس ۲۰ آغاز کرد، بنابراین اگر سری گلکسی اس ۲۱ اولین دستگاهی باشد که اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند، چندان عجیب نیست. همچنین ممکن است سایر پرچمداران این شرکت در دی ماه آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کنند.

قابل ذکر است که اندروید ۱۲ یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های اندروید در زمینه طراحی نسبت به سال‌های قبل است که با عنوان Material You، زبان جدید طراحی اندروید را به ارمغان می‌آورد که بازطراحی ویجت‌ها، ابزارهای امنیت‌محور و ژست‌های حرکتی جدید از جمله تغیرات آن محسوب می‌شود.

اندروید ۱۲ را با طراحی جدید و جذاب ببینید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان