حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ به مرحله تولید انبوه رسیده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اوایل این ماه، شنیدیم که گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ به تولید انبوه رسیده است و اکنون گزارش جدید FrontPageTech ادعا می کند که تولید انبوه گلکسی زد فلیپ ۳ نیز آغاز شده است.

گلکسی Z Flip ۳ سامسونگ به مرحله تولید انبوه رسیده است

با توجه به گزارش GSMARENA  ادعا می‌شود که سامسونگ دستور تولید 50،000 تا 70،000 واحد گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در روز را صادر کرده است زیرا هدف آن تولید هفت میلیون واحد از هر دو دستگاه به صورت ترکیبی است و می‌خواهد برای زمان عرضه این تعداد دستگاه آماده باشد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در مورد این دو محصول تاشو جدید منتشر نکرده، اما شایعه شده است که این شرکت، گلکسی زد فلیپ و زد فولد 3 را در تاریخ 3 آگوست (دوازدهم مرداد) معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود سامسونگ در سال 2020 بین 2.5 میلیون تا 3.5 میلیون گوشی هوشمند تاشو‌ را به فروش رسانده و امسال نیز امیدوار است که بتواند 6 تا 7 میلیون مدل های تاشو زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را به فروش برساند.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ یکی از بهترین نمونه های بازار خواهد بود

سامسونگ می‌خواهد 4 میلیون زد فلیپ ۳ و 3 میلیون زد فولد ۳ را به فروش برساند

ظاهراً تولید این دستگاه ها به طور مساوی تقسیم نخواهد شد، زیرا سامسونگ انتظار دارد تقاضا برای زد فلیپ 3 بیشتر باشد و نسل قبلی زد فلیپ نیز نسبت به گلکسی زد فولد 2 محبوبیت بیشتری داشت.

عکس فاش شده از گلکسی زد فلیپ ۳

این رقم در مقایسه با گوشی های پرچمدار سری Galaxy S و Note بسیار پایین است و میزان تولید این گوشی تاشو تنها یک سوم میزان تولید و فروش گوشی های پریمیوم سامسونگ است.

البته که این عملکرد محتاطانه سامسونگ شایسته است و با توجه به اینکه از گوشی های تاشو استقبال خیلی زیادی نمی‌شود، حتی ممکن است این شرکت گوشی های تاشو آینده خود رابا قیمت مناسب تری به فروش برساند.

دستگاه های جدید می توانند تا 20 درصد نسبت به نسل فعلی خود مقرون به صرفه تر باشند، و اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد  Galaxy Z Fold 3 با قیمت پایه حدود 1599 دلار و Galaxy Z Flip 3 با قیمت 959 دلارفروخته می شود.

همچنین گفته می‌شود به احتمال زیاد گلکسی زد فلیپ ۳ از یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بهره می‌بردو اگر چه عملکرد آن با دوربین های معمولی برابر است، اما کاملاً پنهان نخواهد بود و احتمالا با کمی دقت بتوان مکان قرار گیری دوربین سلفی را مشاهده کرد.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی های تاشو آینده صنعت تلفن همراه  را جذاب تر خواهند کرد یا از آنان استقبالی نخواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تنها چیزی که میشه از این سری انتظار داشت اینکه مقاومت نسبت به نسل قبل خیلی بیشتر شده باشه.
یکیم جسارت سامسونگ تو استفاده دوربین زیر نمایشگر تو پرچمدار تاشو هارو تحسین باید کرد ( الان نگین اومد ترول بازی دربیاره ) چون بقیه کمپانیاهم دیگه کم کم به سمت دوبین زیر پنل میرن و انتظار کمی که سامسونگ از فروش این سری داره منطقیه چون اگه دوربین تو تستای مختلف از جمله دگزامتازون کبیر نمره ضعیفی بگیره و میزان فروشش کم باشه بتونه تو نسل بعدش جبران کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی