حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت Flight Simulator مایکروسافت و اضافه شدن نماهای زیبا به آن

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، مایکروسافت

آپدیت Flight Simulator مایکروسافت به تازگی عرضه شده که تجربه این بازی را لذت بخش‌تر کرده است. شبیه ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) از جمله عناوینی است که می‌تواند علاوه بر سرگرم کردن شما به مدت طولانی، لذت تجربه دلنشین یک پرواز واقعی را نیز داشته باشد. در آخرین آپدیت منتشر شده برای این عنوان، شاهد اضافه شدن منظره‌های چشم نواز و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی به کشورهای سوئد، نروژ، ایسلند و فنلاند هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

آپدیت Flight Simulator مایکروسافت

به نقل از Verge، توسعه دهنده بازی یعنی Asobo Studios در آخرین آپدیت شبیه ساز پرواز مایکروسافت، جزئیات زیبایی به این بازی افزوده است که رضایت و قدردانی بازیکنان را به همراه داشته است. آپدیت جدید این بازی تحت عنوان World Update V با تمرکز بر افزودن منظره‌هایی خیره کننده به کشورهای حوزه اسکاندیناوی مانند دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ، سوئد بوده است که این عنوان را از لحاظ بصری، یک گام جلوتر برده است.

پیش‌نمایش کوتاهی که از این آپدیت منتشر شده، نشان از توجه بسیار زیاد این استودیو در طراحی دقیق موارد افزوده شده دارد که شامل چشم‌اندازها، مناطق شهری با معماری دقیق، قلعه‌های باستانی، استادیوم‌ها، برج‌ها و پل‌ها می‌باشد.

به گفته تیم توسعه دهنده، مناطق جدید شامل ۱۰۰ فرودگاه و ۷۷ مکان پر بازدید است که با دقت بالایی انتخاب و طراحی شده‌اند. در این پیش‌نمایش همچنین می‌توان خانه لگو (Lego House)، قلعه فردریکسبورگ (Frederiksborg Castle)، کلیسای جامع قطب شمال (Arctic Cathedral) و همچنین پارک ملی سارک (Sarek National Park) را مشاهده کنید. این عنوان همچنین قرار است چندین آپدیت دیگر در جهت بهینه‌سازی و کاهش حجم مورد نیاز برای نصب آن دریافت نماید.

آپدیت Microsoft Flight Simulator

آپدیت Microsoft Flight Simulator

دریافت آپدیت‌های اخیر

پیش از این در ترنجی درباره اضافه شدن قابلیت VR به بازی Microsoft Flight Simulator در PC پرداختیم، این مسئله نشان از توجه بالای سازنده به این عنوان جذاب دارد. اگر یک سیستم قدرتمند دارید می‌توانید آخرین آپدیت‌های منتشر شده را به صورت رایگان دریافت کنید. دارندگان ایکس‌باکس وان باید تا سال آینده منتظر دریافت عناوین اصلی و پیشرفته از طریق cloud streaming باشند.

نظر شما کاربران عزیز در این مورد چیست؟ آیا تا به حال شبیه ساز پرواز مایکروسافت را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما درباره این عنوان و جزئیات خیره‌کننده شهرها و مناطق مختلف آن چیست؟ آیا از آپدیت Microsoft Flight Simulator راضی بوده‌اید؟ دیدگاه خود را از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان