حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیپ جدید پژو پارس با نمایشگر لمسی و مالتی مدیا به زودی روانه بازار می شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

خبرهایی از شرکت ایران خودرو به گوش می رسد که تولید نمایشگر لمسی و مالتی مدیا جدید پژو پارس آغاز شده و گفته می شود که در روزهای آتی، تیپ جدید پژو پارس با آپشن های بیشتری مانند نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، GPS و… به بازار عرضه خواهد شد.

تیپ جدید پژو پارس با نمایشگر لمسی

سال گذشته شرکت قطعه سازی کروز نمایشگر استاندارد و مالتی مدیا جدید پژو پارس را معرفی کرد و در آن زمان اعلام شد که این آپشن بر روی تیپ جدیدی از این سدان پرفروش ایران خودرو نصب می شود. حال گفته می شود که تولید اولیه مالتی مدیا پژو پارس آغاز شده و قرار است تا هفته های آتی، این آپشن بر روی تیپ جدید پارس نصب گردد.

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. برخی منابع آگاه می گویند که احتمالا در کنار مالتی مدیا، آپشن هایی مانند دوربین دنده عقب، جلو آمپر و طرح دکوراتیو جدید به پژو پارس اضافه می شود. البته لازم به ذکر است که هنوز زمان قطعی تولید انبوه تیپ جدید پارس مشخص نشده و این احتمال هم وجود دارد که در زمان تولید انبوه، برخی ویژگی ها اضافه و یا کم شوند.

نمایشگر پژو پارس جدید

ویژگی های صفحه نمایش جدید پژو پارس

مانیتور جدید پژو پارس قطعه ای داخلی است که شرکت کروز آن را تولید می کند و طراحی و ساخت آن توسط این شرکت انجام شده است. صفحه نمایش لمسی پژو پارس با تغییراتی در کنسول میانی روی داشبورد معرفی می شود و دکمه های فلاشر، CNG و… جایگاه مستقلی از سیستم پخش را تجربه می کنند. این نمایشگر از نوع ۷ اینچی است که توانسته تا استانداردهای کیفی و فنی ای-مارک را به دست آورد.

از نظر کیفیت تصویر و عملکرد، می توان مالتی مدیا پارس را مشابه به ۲۰۷ آی دانست. این نمایشگر هم ویژگی هایی چون رهیاب ماهواره ای، بلوتوث، خروجی مستقل ساب ووفر، تنظیمات مستقل خروجی صدا، پخش DVD، درگاه کارت حافظه و USB، ورودی AUX، قابلیت نصب ورودی های تصویر مستقل، نمایش خطاها و ایرادهای سامانه فنی خودرو، کامپیوتر سفر، دوربین دنده عقب، نمایش سنسور پارک، حافظه سرویس دوره ای، نمایش وضعیت باد و دمای تایرها با اتصال به سیستم TPMS و… را دارد.

همچنین گفته می شود که در آینده نزدیک، مهندسان کروز نسخه ای جدیدتر برای مالتی مدیا پارس معرفی می کنند و قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، اتصال مستقیم به تلفن های همراه اندروید و IOS در این سدان پرفروش ارائه خواهند داد.

نظر شما درباره نمایشگر لمسی و جدید پژو پارس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینم حتما ۷۰ میلیون گرونتره 😂😂
به خاطر دو تا چراغ یه نمایشگر

meiyou

ناقابل 350 میلیون

ali karimi

سلام، خب چه عجب دارن یجورایی روبه جلو میره ایران خودرو، اابته اینم باید اول دید چطوریه و بخاطر همین نمایشگرو چندتا چیز دیگه چقدر قیمتو میخواد ببره بالا، الان فکر کنم پارس LX بین 240 تا 260 باشه تو بازار ازاد کا رخانه که 120 خورده ایه، حالا بخواد 10 تومان ببره بالا خوبه نه اینکه 30تا50 میلیون بخواد بزاره روش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی