حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح فروش فوری پژو پارس اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد + یک شرط عجیب ایران خودرو

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید

ماجرای تحویل خودرو پژو پارس به متقاضیان طرح فروش یکپارچه خودرو فراز و فرود زیادی داشت. آنطور که پیداست و با اعلام شرایط فروش جدید ایران خودرو برای اسفند ۱۴۰۲، قرار است “تعداد محدودی” خودرو پژو پارس با موتور XU7P با کد کلاس ۳۵۱۰۶ عرضه شود. با این که طرح فروش فوری پژو پارس اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده اما یک شرط عجیب ایران خودرو احتمالا متقاضیان را ناراحت خواهد کرد.

طرح فروش فوری پژو پارس اسفند ۱۴۰۲

ماجرای تحویل و تولید پژو پارس به دو موضوع استاندارد و قیمت کارخانه گره خورده است. آنطور که پیداست این خودرو تست‌های استاندارد ۸۵گانه را دریافت نمی‌کند. ایران خودرو هم نه تنها قصد تولید این خودرو را ندارد، بلکه برای تعهدات باقی‌مانده خود هم منطقی نمی‌بیند هزینه کند و با اعمال تغییرات لازم به دریافت استانداردها و تولید و تحویل تعهداتش بپردازد.

به هر صورت و هر چه که هست، امروز برای ۲ برنامه فروش ۱۰۸۱۸۲ و ۱۰۸۱۸۰ بخشنامه‌های فروش زیر ارائه شده است:

همانطور که می‌بینید، موعد تحویل خودروها ۳۰ روزه اعلام شده است. در این طرح فروش پژو پارس با موتور XU7P با کد کلاس ۳۵۱۰۶ عرضه می‌شود. این کد کلاس به پژو پارس معمولی با ترمز عقب کاسه‌ای و بدون دوربین عقب، مانیتور یا غیره اشاره دارد.

طبق تصویر بالا،  شرط عجیب ایران خودرو اما ارائه این خودروها با مدل ۱۴۰۲ است. در حالی که زمان تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۳ است اما مدل یک‌سال قبل‌تر واقعا برای مصرف‌کنندگان ایجاد نارضایتی خواهد کرد.

قیمت پژو پارس XU7P با کد کلاس ۳۵۱۰۶ در کارخانه و برای اسفند ۱۴۰۲ به حدود ۲۹۴ میلیون تومان رسیده است.

متاسفانه تنها رنگ قابل انتخاب، سفید است. این طرح فروش‌ها با بخشنامه ۴۷۰۵ و ۴۷۰۷ اعلام شده و در آن آمده:

به استحضار مشتریان شرکت ایران خودرو می‌رساند، با توجه به تولید امکان تولید تعداد محدودی خودرو پارس XU7P با کد کلاس 35106 شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان 1402 (بخشنامه 4705) براساس اولویت ثبت نام به شرح جدول پیوست ایجاد شده است، مشتریان فوق میتوانند طی مدت 4 روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است.

پژو پارس جدید

پژو پارس جدید

نظر شما چیست؟ آیا پژو پارس باید توقف تولید شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)