حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس لیفت پژو پارس با چراغ‌های وانت آریسان ایران خودرو عرضه خواهد شد؟

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

پس از پروژه افزودن چراغ روز یا دی لایت به پژو پارس به نظر می‌رسد که ایران خودرو فکرهای دیگری برای این سدان قدیمی اما محبوب و پرفروش خود دارد. براساس شنیده‌ها، یک پروژه قدیمی از این شرکت خودروساز دوباره به جریان افتاده و آن چیزی نیست جز، “فیس لیفت پژو پارس با چراغ‌های وانت آریسان”.

پژو پارس با چراغ آریسان

باید توجه داشته باشید که در حال حاضر تایید رسمی بر در جریان بودن چنین پروژه‌ای وجود ندارد. با این حال شنیده‌ها به ما می‌گویند که احتمال دارد ایران خودرو بخواهد روی ظاهر پژو پارس خود تغییراتی اعمال کند. اما آیا این تغییر ظاهر به مناسب یک تغییر در مشخصات فنی آن است؟

چراغ دی لایت پژو پارس را ببینید + رینگ آلومینیومی جدید

گزارش‌هایی درباره احتمال استفاده از موتور و گیربکس جدید در پژو پارس وجود دارد. قوای محرکه تارا دستی که بعضی نسخه‌های رانا هم استفاده شده و احتمالا یک نسخه ویژه از پژو ۲۰۷ پانوراما نیز به آن مجهز شود، یک گزینه احتمالی برای قرار گرفتن در پژو پارس است.

شنیده‌ها به ما درباره احتمال استفاده از موتور TU5P (تقریبا همان موتور TU5 با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها) و گیربکس جدید ۶ دنده دستی در پژو پارس سرنخ‌هایی می‌دهند.

ایران خودرو قبلا و با پژو ۲۰۷ ام سی یا همان مولتی کالر به استقبال تغییر مشخصات فنی آن رفت و ترکیب موتور TU5P را با گیربکس اتوماتیک ۶ دنده ارائه کرد. متاسفانه تغییر ظاهری آنقدر مورد انتقاد قرار گرفت که تغییرات فنی خوب آن کاملا در سایه حاشیه‌های ظاهری خودرو در یادها کمرنگ شد.

حال بعید نیست که ایران خودرو تصمیم گرفته باشد پژو پارس جدید با موتور TU5P و گیربکس ۶ دنده دستی را با ظاهری متفاوت‌تر عرضه کند.

نمای جلویی وانت آریسان با چراغ و سپر متفاوت با پژو پارس

نمای جلویی وانت آریسان با چراغ و سپر متفاوت با پژو پارس

گفته می‌شود که برای این ظاهر جدید به پروژه قدیمی فیس‌لیفت پژو پارس رجوع شده است. پروژه‌ای که برخی المان‌های آن مثل چراغ و سپر روی وانت آریسان پیاده شد.

هنوز مشخص نیست که آیا این تغییرات صرفا به استفاده از چراغ جلو وانت آریسان روی فیس لیفت پژو پارس ختم خواهد شد یا سپر و زه کناری نیز دستخوش تغییر می‌شود.

بر اساس این شنیده‌ها، اسب بخار تصمیم گرفته ۲ رندر از پژو پارس ارائه کند. یکی از این رندرها فقط چراغ وانت آریسان را در همان طراحی آشنای پژو پارس قرار داده و دیگری سپر و جلوپنجره را نیز از آریسان قرض گرفته و کمی تغییر داده است.

این رندرهای کامپیوتری را اینجا می‌بینید. توجه داشته باشید که این تصویر محصول واقعی تولید شده نیست.

پژو پارس با چراغ، سپر و جلوپنجره آریسان

پژو پارس با چراغ، سپر و جلوپنجره آریسان

پژو پارس با چراغ آریسان

پژو پارس با چراغ آریسان

باید صبر کرد و دید که عکس‌العمل ایران خودرو نسبت به این خبر چیست. نظر شما درباره چنین تغییر احتمالی در ظاهر پژو پارس مثبت است یا منفی؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
space.explorer

مسخره بود مسخره تر هم شد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)