حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر وان پلاس ٩ پرو مشخص شد: فوق العاده

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | اسمارت‌فون، نمایشگر، وان‌پلاس

وان پلاس ٩ پرو، آخرین پرچمدار وان پلاس است. به دلیل همین عنوان جذاب، این گوشی در منابع مختلفی ظاهر شده است. در آخرین بررسی صورت گرفته از این گوشی، دگزومارک امتیاز DxO نمایشگر وان پلاس ٩ پرو را منتشر کرده است. در ادامه، به جزئیات امتیاز منتشر شده از امتیاز این گوشی می‌پردازیم.

گوشی OnePlus 9 Pro

وان پلاس ٩ پرو، به عنوان جدیدترین پرچمدار وان پلاس در نیمه اول سال جاری میلادی، روانه بازار شد. این دستگاه پرچمدار، از تراشه Snapdragon 888 و نمایشگر ۶.٧ اینچی AMOLED E4 بهره مند شده بود.

 

امتیاز DxO دوربین اصلی OnePlus 9 Pro رسماً مشخص شد

 

و اما این بار، دگزومارک نمرات بخش نمایشگر وان پلاس ٩ پرو را اعلام کرده است. پیش‌تر در مورد امتیاز عملکرد دوربین اصلی وان پلاس ٩ پرو صحبت کرده بودیم. پیش از اطلاع یافتن از امتیاز DxO نمایشگر وان پلاس ۹ پرو، قصد داریم تا مروری بر مشخصات نمایشگر این دستگاه داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.٧ اینچی

– پنل AMOLED با پشتیبانی از فناوری LTPO

– وضوح +WQHD

– نسبت تصویر ٢٠.١:٩

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

امتیاز DxO نمایشگر وان پلاس ٩ پرو

ریز امتیازات عملکرد نمایشگر OnePlus 9 Pro در DxOMARK

ریز امتیازات عملکرد نمایشگر OnePlus 9 Pro در DxOMARK

اولین چیزی که نظر همگان را جلب می‌کند، نمره کلی ٨٩ برای عملکرد نمایشگر وان پلاس ٩ پرو است. وان پلاس نشان داد که با کسب این نمره توسط پرچمدارش، توانسته است عملکرد شگفت آوری را در بخش نمایشگر داشته باشد. اما بیایید تا وارد مقایسه این گوشی با دیگر گوشی‌ها شویم. وان پلاس ٩ پرو با کسب نمره ٨٩، در رتبه سوم بخش نمایشگر DxOMARK قرار گرفته است. این نمره، بالاتر از گوشی‌هایی مانند آیفون ١۲ پرو مکس یا وان پلاس ٨ پرو است. وان پلاس ۸ تی و ویوو ایکس ۶٠ پرو پلاس نیز همین نمره را کسب کرده‌اند. از سوی دیگر، گلکسی اس ٢١ اولترا نمره بیشتری را در بخش نمایشگر کسب کرده است. عکس زیر، مقایسه‌ای از تصویر نمایش داده شده بر روی نمایشگر گوشی‌های OnePlus 9 Pro، وان پلاس ٨ تی، گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس و آیفون ١٢ پرو مکس موجود می‌باشد:

مقایسه نمایشگر وان پلاس ٩ پرو با چند گوشی دیگر

به ترتیب از چپ به راست: مقایسه تصویر نمایش داده شده بر روی نمایشگر وان پلاس ٩ پرو، وان پلاس ٨ تی، گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس و آیفون ١٢ پرو مکس

نقاط قوت و نقاط ضعف نمایشگر OnePlus 9 Pro

دگزومارک می‌گوید که دقت بالای رنگ‌های نمایش داده شده، خوانایی مناسب در نور کم و تجربه کاربری روان، از مزایای نمایشگر وان پلاس ٩ پرو هستند. اما از سمت دیگر، این گوشی دارای نقاط ضعفی از جمله نمایش نا واضح محتوای سیاه رنگ و وجود برخی از مشکلات در تنظیم نور و پخش ویدئو، می‌باشد.

نظر شما در مورد نمایشگر این گوشی پرچمدار چیست؟ آیا فکر می‌کردید که این دستگاه چنین نمره‌ای را کسب کند؟ کدام گوشی را در رنج قیمتی وان پلاس ٩ پرو انتخاب می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پنل رو سامسونگ زده باشه همه چی حله😊👏🏼😎

javad19056

ردمجیک ۶ پرو هم از e4 سامسونگ استفاده کرده ولی رتبش ۷۷ شد … ب استفاده کمپانی بستگی داره

mostafa3

پنل آیفون ساخت سامسونگ هم معلومه تو تصاویر

Mahdi

خوشمان امد نه باریکلا😎😎

ali_s

آیفون چرا اینطوره😐
با ۸ تی بیشتر حال کردم

Mahdi

Mi11i حافظه ۲۵۶ گیگ رم ۸ موجود شد ۱۶۳۰۰

AŁɪ

۱۶٬۱۷۵٬۰۰۰
تکنو……
همچی این گوشی خوبه بجز پردازندش 😐

Mahdi

صددرصد

Tanha122

مهدی جان به نظرت در حد و قامت اس 21 پلاس هست یان می 11 ای

Mahdi

خب این بهتره از اس۲۱پلاس ولی من کلا گوشی های امسالو دوست ندارم بخاطر اسنپدراگون ۸۸۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️