حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy S21 Plus نسخه اسنپدراگون مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | تست، سامسونگ

گلکسی اس ٢١ پلاس، نسخه میانی گوشی‌های گلکسی اس ٢١ است. این دستگاه، از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به گلکسی اس ٢١ بهره مند شده است. دگزومارک، این بار به سراغ نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ٢١ پلاس رفته است. به همین ترتیب، نگاهی به امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy S21 Plus نسخه اسنپدراگون خواهیم داشت. نمره این گوشی، بالاتر از نسخه اگزینوس است.

سامسونگ گلکسی اس ٢١ پلاس

گلکسی اس ٢١ پلاس اوایل سال جاری میلادی به همراه گلکسی اس ٢١ رسماً معرفی شد. این دستگاه، از مشخصات کلیدی مانند دوربین اصلی سه گانه ١٢ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 888 بهره می‌برد. البته نسخه جهانی این گوشی، مجهز به تراشه Exynos 2100 می‌باشد.

 

سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus با طراحی جدید و قیمت کمتر رسما معرفی شدند

 

پیش از این، دگزومارک امتیاز DxO دوربین اصلی نسخه اگزینوس این گوشی را منتشر کرده بود. اما بررسی جدید این مرجع، مربوط به نسخه اسنپدراگون Galaxy S21 Plus است. اجازه دهید تا پیش از رسیدن به امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy S21 Plus نسخه اسنپدراگون، مروری بر مشخصات سیستم دوربین اصلی آن داشته باشیم:

– سنسور اصلی ١٢ مگاپیکسلی با اندازه ١/١.٧۶” اینچی / لرزشگیر اپتیکال / اندازه پیکسل‌های ١.٨ میکرونی / ضریب گشودگی دیافراگم F/1.8

– سنسور ١٢ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض با اندازه پیکسل‌های ١.۴ میکرونی /فاصله کانونی ١٣ میلی متری

– سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای لنز تله فوتو با اندازه ١/١.٧٢” اینچی و اندازه پیکسل‌های ٠.٨ میکرونی / فاصله کانونی ٢٩ میلی متری

– قابلیت فیلم برداری 8K با نرخ ٢۴ فریم بر ثانیه / فیلم برداری 4K با نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه

امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy S21 Plus نسخه اسنپدراگون

امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy S21 Plus نسخه اسنپدراگون

اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد، امتیاز نهایی ١١٩ است. این دستگاه، با کسب چنین نمره‌ای خود را در رتبه‌ای بالاتر از نسخه اگزینوس Galaxy S21 Plus می‌بیند. دیگر نسخه این گوشی، امتیاز ١١۶ را در همین بخش کسب کرده بود. با این وجود، همچنان عملکرد کلی دوربین اصلی Galaxy S21 Plus در حد دیگر گوشی‌های رقبا نیست. به ترتیب، امتیازات ١٢۴، ١٠١ و ۷٣ در بخش‌های عکاسی، فیلم برداری و زوم توسط نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ٢١ پلاس به دست آمده است. عملکرد دوربین اصلی این دستگاه، بالاتر از Mi 10T Pro و پایین‌تر از شیائومی می ١١ است. نسخه اسنپدراگون Galaxy S21 Plus، رتبه ٣٣ رده کلی دگزومارک را از آن خود کرده است. عکس زیر، مقایسه‌ای از تصویر ثبت شده به وسیله دوربین اصلی هر دو نسخه Galaxy S21 Plus است:

مقایسه تصویر ثبت شده به وسیله دوربین اصلی گلکسی اس ٢١ پلاس نسخه اگزینوس (بالا) و نسخه اسنپدراگون (پایین)

مقایسه تصویر ثبت شده به وسیله دوربین اصلی گلکسی اس ٢١ پلاس نسخه اگزینوس (بالا) و نسخه اسنپدراگون (پایین)

نقاط قوت و نقاط ضعف دوربین اصلی گلکسی اس ٢١ پلاس

به نقل از DxOMARK، وایت بالانس و دقت رنگ مناسب، جزئیات بالا، ایجاد افکت بوکه مناسب، زاویه دید بالای لنز فوق عریض، فوکوس خودکار دقیق در فیلم برداری و عملکرد خوب لرزشگیر، از نقاط قوت این گوشی می‌باشد. از سوی دیگر، نقاط ضعف دوربین اصلی این گوشی از ناپایداری فوکوس خودکار در عکاسی، داینامیک در پس زمینه سوژه، وجود نویز در بیشتر مواقع و از دست دادن جزئیات در عکس‌های زوم تشکیل شده‌اند.

نظر شما در مورد عملکرد دوربین اصلی این نسخه از Galaxy S21 Plus چیست؟ آیا رضایت شما جلب شده است؟ کدام فاکتور گلکسی اس ٢١ پلاس را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

دگزو گوه خورده خداحافظ

S AH

گریه نکن ترول سامسونگ بد بده 😂😂😂

شیاف شما هم همچنان در پی پیدا کردن راهی واسه اصلاح رابط کاربری فول اسکی از آی او اس…..
زر نزن.😂😂😂😂😂😂

– الو سامی داداش
+ جانم دگزو جان
– داداش یه صد تومن داری به حسابم بریزی؟
+ نه داداش شرمنده ندارم.🙁
– عه! که اینطور… باشه پس فعلا.👏🏼👋🏼

حالا گریه نکن 😄

گریه نمیکنم.
افتخار میکنم که مثل شیا به دگزامتازون پول نمیده.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣✌🏽🤟🏼😎😎😎

به فکر حال من نباش.😎😜😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️