حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش ذخیره کردن عکس های فایل PDF به صورت یک جا

امروزه دسترسی ساده و سریع به فایل‌ها، می‌تواند نقش قابل توجهی در سرعت بخشیدن به امور روزانه داشته باشد. به طور مثال، استفاده از عکس‌های یک فایل PDF با سرعت بالا، می‌تواند امری کلیدی باشد. در این مطلب، در مورد چگونگی ذخیره کردن عکس های فایل PDF به صورت یک جا صحبت خواهیم کرد.

ذخیره کردن عکس های فایل PDF به صورت یک جا

امروزه، استفاده هوشمندانه از رایانه شخصی می‌تواند کارساز باشد. در آموزش‌های قبلی، درباره تبدیل گوشی به موس یا کیبورد بی سیم صحبت کرده بودیم. اما این بار، بحث ما موضوع دیگری است.

 

تبدیل گوشی به موس یا کیبورد با روش‌های ساده

 

به نقل از Howtogeek، اگر می‌خواهید که از عکس‌های یک فایل PDF به طور جداگانه استفاده کنید، می‌توانید تصاویر مذکور را استخراج کرده و در یک پوشه ذخیره کنید. در ادامه، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید از دو روش مختلف بر روی ویندوز ١٠ و MacOS برای این عمل استفاده کنید.

استخراج عکس‌های فایل PDF به وسیله Adobe Acrobat Reader DC

یکی از راه‌های ساده و رایگان ذخیره کردن عکس های فایل PDF، استفاده از Adobe Acrobat Reader DC است. با استفاده از این برنامه، نه تنها می‌توانید یک فایل PDF را باز کنید، بلکه شما توانایی استخراج عکس‌های آن فایل را خواهید داشت. در ادامه، تصاویر منتخب خود را بر روی رایانه شخصی خود ذخیره سازی کنید. شما می‌توانید از طریق لینک زیر، نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC را بر روی پلتفرم‌های مختلف بارگیری کنید:

📥 دانلود Adobe Acrobat Reader DC از سایت رسمی Adobe 📥

پس از نصب و اجرای برنامه‌ی مورد اشاره، بر روی نماد موس کلیک کنید. این نماد، در بالای نمایشگر واقع شده است. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید عکس‌های فایل PDF را انتخاب کنید.

ذخیره کردن عکس های فایل PDF به وسیله Adobe Acrobat Reader DC

پس از آن، به صفحات PDF مراجعه کنید و بر روی عکس‌های منتخب خود کلیک کنید. در نتیجه، عکس‌های مورد نظر انتخاب می‌شوند. سپس، با کلیک راست تصویر را کپی کنید. به همین صورت، تصویر کپی شده به کلیپ بورد شما انتقال می‌یابد. اکنون شما می‌توانید این تصویر یا در هر ویراشگری Paste کنید.

ذخیره کردن عکس فایل PDF در Paint

اگر کاربر یک دستگاه ویندوزی هستید، از اپ Paint استفاده کنید. در ادامه، دستور Ctrl+V را اجرا کنید تا تصویر Paste شود. در انتها، تصویر را ذخیره کنید.

در مقابل، اگر یک دستگاه مجهز به مک دارید، از اپ Preview استفاده کنید. سپس گزینه New From Clipboard و Save Image را انتخاب نمایید. ذخیره کردن عکس های فایل PDF، به همین سادگی است! شما می‌توانید هر کاری را با این تصاویر انجام دهید.

استفاده از روش Adobe Photoshop برای استخراج عکس از PDF

فوتوشاپ هم می‌تواند امکانات سفارشی سازی شده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شما می‌توانید به سادگی تصویر خود را استخراج کنید. برای به کارگیری این روش، ابتدا فوتوشاپ را بر روی دستگاه خود اجرا کنید. بعد از آن، فایل PDF مورد نظر خود را بر روی فوتوشاپ انتخاب کنید تا استخراج عکس را انجام دهید. در نتیجه، پنجره “Import PDF” باز می‌شود. بر همین اساس، دکمه Images را انتخاب کنید تا عکس‌های فایل PDF مورد نظر را مشاهده کنید.

با این روش، فوتوشاپ تمام تصاویر فایل PDF شما را به طور یک جا نشان می‌دهد. روی تصاویری که می‌خواهید ذخیره شوند، کلیک کنید. برای انتخاب تصاویر، کلید Shift را فشار داده و نگه دارید. سپس، بر روی تصاویری که مد نظر دارید کلیک کنید. پس از اتمام، دکمه گزینه OK را انتخاب کنید.

در نهایت، فوتوشاپ برای تمام تصاویر یک پنجره جداگانه را باز می‌کند. برای ذخیره کردن تمام تصاویر در یک پوشه، گزینه Close All را انتخاب کنید. در ادامه، فوتوشاپ از شما می‌پرسد که می‌خواهید تصاویر را ذخیره کنید یا خیر. به همین صورت، تیک “Apply To All” را فعال کنید و Save را لمس کنید.

در نهایت، پنجره “Save As” این برنامه برای شما باز خواهد شد. در اینجا، می‌توانید فایلی را برای تصاویر منتخب خود انتخاب کنید تا به آن قسمت انتقال داده شوند. پس از انتخاب، دستورات خود را ذخیره کنید تا اعمال شوند. برای فرمت عکس‌ها، فرمت PNG یکی از بهترین فرمت‌ها است.

تعیین فرمت عکس فایل‌های PDF در فوتوشاپ

آیا از این روش برای ذخیره کردن عکس های فایل PDF خود استفاده کرده‌اید؟ کدام روش ساده‌تر بوده است؟ از این نحوه ذخیره کردن عکس‌ها اطلاع داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

جالب بود با استفاده از فتوشاپ رو بلد بودم اما نمیدونستم با خود ادوبی هم میشه اینکار رو کرد ممنونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️