حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فتوشاپ و پشتیبانی از مک بوک پرو نسل جدید!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

شرکت Adobe در بیانیه اخیر خود اعلام کرد: “نرم افزار فتوشاپ با قابلیت پشتیبانی از Mac Book Pro Touch Bar نسل جدید در دسترس عموم مردم قرار گرفته است”.

این شرکت اظهار داشت، ما تمام تلاش خود را جهت تولید نسخه سفارشی شده فتوشاپ برای مک بوک نسل جدید به کار گرفتیم و با خوشحالی ادامه داد “ما به وعده‌ای که برای تولید این نرم افزار در به روز رسانی جدید فتوشاپ داده بودیم، جامه عمل پوشاندیم”. در این بیانه ذکر شده است که در طی فرصت بسیار کوتاهی که جهت کار کردن با مک بوک نسل جدید و امتحان کردن فتوشاپ بر روی آن داشته‌اند، توانسته‌اند به دو دلیل اصلی بسیار شگفت زده شوند.

دلیل اول اینکه، استفاده از نوار لمسی برای تراز کردن سطوح متنی (next step) بسیار مفید واقع می شود. این امر به نوبه خود برای دو دسته از افراد بسیار کاربرد خواد داشت، افراد مبتدی که ممکن است حتی کار کردن با فتوشاپ را به خوبی بلد نباشند و افرادی که جز کاربران با تجربه و حرفه‌ای فتوشاپ به حساب می آیند که باعث می شود دسترسی سریع تری جهت اقدام بعدی به آن‌ها بدهد. و اما دلیل دوم، با استفاده از این نوار لمسی نیز می توانید تجربه جدیدی از سطح دسترسی به کنترل‌ها در فتوشاپ را به دست آورید، به ویژه دسترسی‌ به کنترل‌هایی که در بعضی اوقات حتی از طریق ماوس و کیبورد هم واقعا عذاب دهنده به شمار می روند.

این شرکت در ادامه اظهار داشت که در طراحی نوار لمسی مک بوک پرو نسل جدید، سه دسته از توابعی که برای کار با فتوشاپ بسیار مفید خواهند بود مشخص شده‌اند که عبارتند از: خواص لایه، برس‌ها و بخش علاقمندی‌های قابل تنظیم خود.

در داخل بخش خواص لایه، شما می توانید به فعالیت‌های عادی مانند (Smart Object, clip Layers) دسترسی داشته و بعد از آن نیز حتی Select  و Mask را انتخاب کنید.

در بخش برس‌ها به شما این امکان را می دهد که به قلم مو‌ها، اندازه، سختی، تاری و شفافیت مورد استفاده در فتوشاپ دسترسی داشته باشید. هر کدام از این دستورات نیز دارای قسمتی قابل تنظیم، جهت برخورداری از حجم مورد نظرتان می باشد.

در بخش علاقمندی‌ها نیز به شما این اجازه را می دهد تا به پیکربندی مجموعه مورد علاقه خود بپردازید. این عمل می تواند شامل ترکیبی از اقدامات شما در بخش‌های قبلی، یا دستوراتی دیگر در فتوشاپ مانند حالت تمام صفحه (Full screen)، صفحه افقی / عمودی و یا حتی راه اندازی منوی macOS باشد.

این‌ها همه بخشی از اقدامات جالب توجه فتوشاپ در هنگام کار با منو لمسی مک بوک پرو بود و شما نیز می توانید از علاقه‌ مندی‌های خاص خود در این نرم افزار بهره ببرید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58293/adobe-photoshop-now-supports-the-new-macbook-pro-touch-bar”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی