حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی بادز با نمایشگر کوچک روی کیس به‌نمایش گذاشته شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 انواع جدیدی از پنل‌های OLED نسل جدید خود را به‌نمایش گذاشت که شامل نمایشگرهای تلویزیون و مانیتور روشن‌تر، نمایشگر لپ‌تاپ نازک‌تر، نمایشگر تاشو دوگانه برای گوشی‌ها، نمایشگر خمیده و چرخاننده برای خودروها و حتی نمایشگرهای لمسی OLED برای هدفون‌های بی‌سیم است. درست متوجه شدید؛ سامسونگ نمونه اولیه یک مدل گلکسی بادز را به‌نمایش گذاشته است که دارای یک پنل نمایشگر OLED کوچک روی کیس آن است و ازطریق آن می‌توان به برخی اطلاعات مهم درمورد موزیک درحال پخش و سایر جزئیات دیگر پی برد.

گلکسی بادز با نمایشگر سامسونگ

سامسونگ دیسپلی نمونه اولیه یک پنل OLED کوچک و دایره‌ای را به‌نمایش گذاشت که می‌توان آن را بر روی کیس شارژ هدفون‌های بی‌سیم مشاهده کرد. پنل OLED دایره‌ای که Earbuds OLED Case نامیده می‌شود، می‌تواند مواردی مانند سطح باتری هدفون و کیس، حالت‌های صوتی و وضعیت ANC را نمایش دهد.

به‌جای باز کردن برنامه هدفون در یک دستگاه متصل، می‌توان موارد بیشتری را مستقیماً از روی کیس تنظیم کرد. کاربران همچنین می‌توانند مستقیماً از صفحه‌نمایش روی قاب هدفون به دستگاه دیگری سوئیچ کنند.

گلکسی بادز با نمایشگر سامسونگ

گلکسی بادز با نمایشگر سامسونگ

درحال‌حاضر، این ویژگی‌ها و تنظیمات پیشرفته هدفون‌های بی‌سیم را فقط می‌توان با استفاده از یک برنامه مخصوص در گوشی هوشمند انجام داد، به این معنی که کاربر باید یک دستگاه هوشمند داشته باشد.

بااین‌حال، هنگامی‌که این ایربادز شروع به استفاده از چنین مواردی کند، می‌تواند با محصولات بسیار بیشتری ازجمله لپ‌تاپ، تلویزیون و غیره تعامل سریع داشته باشد. کاربران می‌توانند پخش موسیقی را کنترل کنند، تنظیمات را تغییر دهند، زمان را بررسی کنند و موارد دیگر بدون دسترسی به گوشی هوشمند خود انجام دهند.

نظر شما درباره نمونه اولیه گلکسی بادز با نمایشگر سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی