حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A32 5G سامسونگ رسماً مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ در سری Galaxy A، محصولات جذاب و قابل توجهی دارد. به طوری که در بسیاری از رده‌های گوشی‌های اقتصادی، شاهد حضور یک یا چند گوشی از سری Galaxy A هستیم. به همین ترتیب، عمر باتری یکی از گوشی‌های سری Galaxy A، مشخص شده است. در ادامه، به عمر باتری گلکسی A32 5G سامسونگ خواهیم پرداخت.

گلکسی ای ٣٢ ۵ جی

گلکسی A32 5G سامسونگ، اوایل سال جاری میلادی توسط این کمپانی رونمایی شد. دستگاه مورد اشاره، یکی از گوشی‌های اقتصادی بود که دارای اینترنت 5G بود. قلب تپنده گلکسی A32 5G، تراشه Dimensity 720 می‌باشد.

 

سامسونگ گلکسی A32 5G با قیمت ۲۸۰ یورو و طراحی جذاب معرفی شد

 

اما اجازه دهید تا به سراغ عمر باتری گلکسی A32 5G سامسونگ برویم. مجموعه Gsmarena، به تازگی گلکسی A32 5G را بررسی کرده و نتایج بررسی‌های آن را به اشتراک گذاشته است. اما اجازه دهید تا پیش از اطلاع یافتن از عمر باتری این دستگاه، نگاهی به مشخصات برجسته آن بیاندازیم:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +FHD

  1. – رفرش ریت ۶٠ هرتزی
  2. – تراشه ٧ نانومتری Dimensity 720
  3. – رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١
  4. – باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی
  5. – شارژر ١۵ واتی

عمر باتری گلکسی A32 5G سامسونگ

عمر باتری گلکسی ای ٣٢ ۵ جی سامسونگ

عمر باتری گلکسی ای ٣٢ ۵ جی سامسونگ

نکته قابل توجه، این است که گلکسی A32 5G بر خلاف مدل 4G، دارای رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. بنابراین، شاهد رفرش ریت بالا در این گوشی نیستیم. گلکسی A32 5G، موفق شده است تا رقم ١٢٣ ساعته را برای بخش دوام در حالت استفاده ترکیبی ثبت کند. به همین صورت، عمر باتری کلی این دستگاه در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. زمان ثبت شده در تماس 3G، حدود ٣١:۴٠ ساعت می‌باشد.

در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم نیز شاهد کسب نتایج خوبی از سوی A32 5G هستیم. در بخش وب گردی، این دستگاه میان رده توانسته است به دوام ١٨ ساعته دست پیدا کند. دوام در بخش پخش فیلم نیز به حدود ١۶ ساعت می‌رسد. در. کل، می‌توان نسبت به عملکرد بازدهی باتری این گوشی رضایت داشت. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری گلکسی A32 5G، گلکسی A32 4G، ردمی نوت ١٠ و پوکو M3 Pro 5G موجود است:

شارژر گلکسی ای ٣٢ ۵ جی

خوشبختانه در بخش باتری، عملکرد چشمگیری را از این دستگاه شاهد بودیم. اما آیا در بخش شارژر نیز همین رابطه برقرار است؟ خب، در ابتدا باید بگوییم که توان شارژر این دستگاه، ١۵ وات است. به همین دلیل، انتظار خیلی زیادی از عملکرد خوب این شارژر برای شارژ کردن چنین باتری حجیمی نمی‌رود:

عملکرد شارژ گلکسی A32 5G

عملکرد شارژ گلکسی A32 5G

همان طور که گفتیم، از این شارژر انتظار زیادی نمی‌رود. در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به گوشی، تنها ٢٣ درصد از باتری آن شارژ شده است. در ادامه و با گذشت زمان، حدود ١۴۴ دقیقه برای تکمیل ظرفیت شارژ باتری صرف شده است. به همین ترتیب، نمی‌توان از عملکرد سامسونگ در بخش شارژر رضایت مند بود.

نظر شما در مورد گلکسی A32 5G چیست؟ آیا عملکرد این گوشی در بخش بازدهی باتری را می‌پسندید؟ آیا سامسونگ می‌توانست از شارژر بهتری برای این محصول استفاده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️