حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با شیائومی Mi 12 به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر دیدار کنید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی، کانسپت

شیائومی هر ساله سری پرچمداران Mi خود را عرضه می‌کند. ممکن است هر بار، شاهد رونمایی از حداقل دو عضو در این سری باشیم. در هر صورت، زمان آن رسیده است تا با شیائومی Mi 12 دیداری داشته باشیم! در ادامه، به جزئیات منتشر شده از این دستگاه می‌پردازیم.

شیائومی می ١٢

شیائومی و سری Mi آن، یکی از پر سر و صداترین پرچمداران شیائومی هستند. به عنوان مثال، گوشی شیائومی Mi 11 در آخرین روزهای سال گذشته میلادی معرفی شد و از مشخصات جذابی نیز بهره مند بود.

 

شیائومی می ۱۱ رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

 

در هر صورت، کم کم زمان انتشار شایعاتی از Xiaomi Mi 12 می‌رسد. بر اساس گزارش Gizchina، شیائومی اخیراً از نسخه‌ای از شیائومی Mi 11 Pro با باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر سیمی ٢٠٠ واتی و شارژر بی سیم ١٢٠ واتی، رونمایی کرده بود. همین امر، سبب شد تا شاهد رکورد شکنی‌های جدیدی به دست شیائومی باشیم. شارژر سیمی ٢٠٠ واتی شیائومی، تنها در ٨ دقیقه گوشی مورد اشاره را فول شارژ می‌کرد. در همین راستا، این فناوری شارژر سریع شگفت آور به زودی به تولید انبوه خواهد رسید. همچنین پرچمداران برای اولین بار از این شارژرها استفاده خواهند کرد. اما همین موضوع، سبب شده است تا بسیاری از کاربران چشم به رونمایی از سری Mi 12 شیائومی بدوزند.

با شیائومی Mi 12 دیدار کنید!

چندی پیش، یک بلاگر چینی طرح مفهومی از گوشی Xiaomi Mi 12 را به اشتراک گذاشت. اما ببینیم که این طرح مفهومی، دقیقاً چه نکاتی را در خود جای داده است.

طرح مفهومی شیائومی می ١٢

طرح مفهومی شیائومی می ١٢

در نگاه اول، می‌توان متوجه شد که زبان طراحی این طرح، مشابه سری Mi 11 شیائومی است. این طراحی آشنا، طی همین دو سال اخیر به طور مکرر توسط چینی‌ها استفاده شده است. اما بگذارید که وارد بطن این گوشی پرچمدار شویم.

در قاب جلویی، تقریباً همان طراحی شیائومی Mi 11 قابل مشاهده است. با این تفاوت که دیگر شاهد وجود زائده اضافی در این نمایشگر نیستیم. به همین ترتیب، دوربین سلفی شیائومی Mi 12 به زیر صفحه نمایش انتقال یافته است. قاب پشتی این دستگاه نیز در دو رنگ بندی مختلف و با دوربین اصلی چهارگانه‌ نمایش داده شده است. چینش دوربین این گوشی نیز مشابه شیائومی Mi 11 است. پیش از این در مورد یک پتنت جذاب از دوربین سلفی درون نمایشگر چرخان که توسط شیائومی ثبت شده بود، صحبت کردیم. با این حال، بعید به نظر می‌رسد که این طرح تا سال‌های آینده عملی شود.

 

پتنت شیائومی برای دوربین سلفی درون نمایشگر چرخان

 

اما بلاگر مذکور، در همین جا متوقف نشده و جزئیات بیشتری را از این دستگاه لو داده است. گفتنی است که Xiaomi Mi 12 بالأخره به پنلی از نوع LTPO OLED مجهز خواهد شد. رفرش ریت این گوشی، به طور متغیر از ١ تا ١٢٠ هرتز تغییر خواهد کرد. به همین ترتیب، مصرف باتری Xiaomi Mi 12 به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت. البته می‌توان گزینه‌های دیگری را هم برای حالت رفرش ریت انتخاب کرد. در نهایت، باید خاطر نشان کنیم که این دستگاه به صورت رسمی تأیید نشده است. به همین صورت، شیائومی Mi 12 فعلاً در حد یک شایعه و خیال بافی است. با این وجود، یکی از احتمالات در مورد این گوشی، به شکل همین طرح مفهومی است.

نظر شما در مورد شیائومی می ١٢ و استفاده از پنل LTPO OLED در آن چیست؟ آیا طراحی این گوشی پرچمدار را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که شیائومی می‌تواند دوربین سلفی با کیفیتی را در این دستگاه به ارمغان بیاورد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

دیگه تمومه ایول

m.b

از صفحه ltpo استفاده میکنه و این خوبه… صفحه هم احتمالا دیگه چهارطرف خمیده نیست و دوباره هیپربولوئید با حاشیه های کمتر هست… پانچ هم ممکنه ریز و در وسط صفحه باشه… شبیه چیزی که در ردمی ها تجربشو سراغ داریم…

vahid

همین دیدار ها هستش که میمونه😋
ولی خیلی خشکله

Ali.v

نظری ندارم🤐نه اینکه نظری نداشته باشم
فضای ترنجی جوری شده که میترسم کامنت بزارم مبادا یکی بیاد مسخره کنه یا نمک بریزه 🙂 خبری از احترام به نظر دیگران نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️