حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاتل پرچمدار وان پلاس با تراشه‌ Dimensity 1200 در راه است

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، مدیاتک، وان‌پلاس

وان پلاس فعلاً قصد رونمایی از پرچمدار جدیدی را ندارد. اما احتمال می‌رود تا در نیمه دوم سال جاری میلادی، شاهد رونمایی از قاتل پرچمدار وان پلاس با تراشه‌ Dimensity 1200 باشیم. در ادامه، نگاهی به شایعات منتشر شده از این گوشی در دست توسعه خواهیم داشت.

قاتل پرچمدار وان پلاس با تراشه‌ Dimensity 1200

وان پلاس چند ماه پیش، تیزرهایی را از سری پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. پس از آن، دو گوشی وان پلاس ٩ و وان پلاس ٩ پرو، پرچمداران این سری هستند. در همین راستا، استفاده از تراشه Snapdragon 888 و نمایشگر Fluid AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، از مشخصات برجسته این دو گوشی بود.

 

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با همکاری Hasselblad رسما معرفی شدند

 

اما بعد از آن، خبر خاصی از رونمایی پرچمدار جدید وان پلاس منتشر نشد. تا این که بر اساس گزارش Myfixguide، مشخص شد که قاتل پرچمدار وان پلاس با تراشه‌ Dimensity 1200 در راه است. این در حالی است که وان پلاس، تا به حال به هیچ وجه به جز کوالکام، از تراشه دیگری استفاده نکرده است. اما به نظر می‌رسد که این طلسم، سرانجام شکسته شود. به همین ترتیب، شاهد استفاده از تراشه پرچمدار مدیاتک در مدل قاتل پرچمدار جدید وان پلاس هستیم.

مشخصات قاتل پرچمدار جدید وان پلاس

به تازگی افشاگر چینی معروف با نام کاربری Digital Chat Station، فاش کرده است که وان پلاس در حال کار بر روی گوشی جدیدی است. این گوشی، از تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ١٢٠٠ بهره مند خواهد بود. این اولین باری است که وان پلاس از تراشه‌های مدیاتک در محصولات استفاده می‌کند.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

این افشاگر معروف، اشاره کرده است که قاتل پرچمدار تازه وارد وان پلاس، از نمایشگری با نسبت صفحه نمایش به بدنه منطقی بهره خواهد برد. در سمت چپ و بالای این نمایشگر، حفره نمایشگر تکی با میزبانی دوربین سلفی واقع شده است. سیستم دوربین این مدل، مشابه سیستم دوربین وان پلاس ٩ پرو خواهد بود. با این وجود، دوربین چهارم این گوشی با فلش LED جایگزین خواهد شد. سنسور به کار رفته در این گوشی، IMX766 ساخت سونی است. بنابراین، دوربین اصلی این گوشی در حال توسعه، سه گانه است.

در کمال تعجب، گفته می‌شود که این گوشی مجهز به رابط کاربری اختصاصی وان پلاس، یعنی OxygenOS یا به طور دقیق‌تر، H2OS خواهد بود. این در حالی است که وان پلاس پیش‌تر اعلام کرده بود که دستگاه‌های عرضه شده در چین، مجهز به رابط کاربری ColorOS خواهد بود. اما این موضوع، بر خلاف اظهارات وان پلاس است. البته بلاگر معروف چینی، اعلام نکرده است که این دستگاه در چین عرضه می‌شود یا روانه بازار جهانی خواهد شد.

اما در صورت وقوع این اتفاق در چین، می‌توان به نتایجی رسید. به طور مثال، می‌توان دلیل آن را نارضایتی کاربران از رابط کاربری ColorOS در برابر H2OS دانست. طبق ادعای افشاگر مورد اشاره، قاتل پرچمدار جدید وان پلاس با این مشخصات، قیمت قابل توجهی خواهد داشت. وی ادعا می‌کند که قیمت این دستگاه، حدود ٢,٠٠٠ یوان چین (معادل ٣١٣ دلار آمریکا) خواهد بود. حتی می‌توانیم انتظار عرضه این گوشی را به عنوان اولین‌ گوشی گیمینگ وان پلاس داشته باشیم!

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا وان پلاس می‌تواند دستگاهی مقرون به صرفه را در این بازه عرضه کند؟ نظر شما در مورد استفاده از تراشه مدیاتک برای اولین بار توسط وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

قیمتش خیلی خوبه

xiaomi mi mix4

نزدیک قیمت k40 گیمینگ هست یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هست . واقعا الان نتیجه میگیریم قیمت پردازنده چقدر توی قیمت کلی گوشی تاثیر میزاره

AŁɪ

خیلی هم عالی 🌷

Taha

برندی نامعتبر با قیمت های بد از نظر من

ali_s

مطالب تنظ مشاهده شد داش

Taha

نه داش
گفتم (من)
طنز هم نیست، همینطوری گوشی هاش دماش با خورشید فرقی نداره، چه بسا مدیاتک هم روش سوار باشه

Mahdi

قاتل پرچمدار پارسال البته ، ببینیم میتونه با پرچمدار پارسال وانپلاس رقابت کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️