حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی واچ ۴ سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

اخیرا ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی واچ ۴ در وب سایت رسمی صدور گواهینامه SGS Fimko دیده شده که اطلاعات مختلفی مربوط به آن را نشان می دهد. این ساعت دارای شماره مدل های SM-R865F و SM-R860 می باشد. همچنین در لیست مذکور، ذکر شده که گلکسی واچ ۴ دارای ظرفیت باتری 247 میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۵ وات نیز پشتیبانی می کند.

ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی واچ ۴

به گزارش 91mobiles، این گواهینامه نشان می دهد که گلکسی واچ ۴ دارای یک باتری 247 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از لحاظ فنی همان اندازه باتری مدل قبلی (با قطر 41 میلی متر) است. علاوه بر این، گزارش شده است که ساعت هوشمند جدید دارای شارژ 5 وات نیز می باشد. در اینجا، اطلاعاتی که ما در مورد آن صحبت می کنیم به احتمال زیاد در مورد Galaxy Watch 4 با ابعاد کوچکتر و به طور دقیق تر مدل 42 میلی متر آن می باشد.

ظرفیت باتری گلکسی واچ ۴

ظرفیت باتری گلکسی واچ ۴

در حال حاضر مشخصات جدیدی از گلکسی واچ ۴ منتشر نشده است. طبق اطلاعات قبلی اما، می دانیم که این ساعت هوشمند از سیستم عامل جدید استفاده خواهد کرد که در حقیقت مخلوطی از گوگل WearOS و Tizen سامسونگ می باشد. چندی پیش، شایعه ای منتشر شده که نشان می داد برخلاف انتظارات، گلکسی واچ ۴ سامسونگ از سنسور اندازه گیری گلوکز خون بهره نخواهد برد. انتظار می رود که این ساعت هوشمند در دو اندازه 42 میلیمتر و 46 میلی متر ارائه شود.

پیش از این، مشخص شده بود که معرفی ساعت جدید، در تابستان و همزمان با گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 اتفاق می افتد. با این حال، هنوز تاریخ عرضه رسمی آن به طور دقیق معلوم نیست.

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

نظر شما راجع به ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی واچ ۴ سامسونگ چیست؟ به نظر نمی رسد پیشرفت قابل توجهی را در زمینه باتری ساعت جدید شرکت کره ای شاهد باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی