حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای مراسم WWDC 2021 اپل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

از ۲ ماه پیش مشخص شده بود که نطق اصلی مراسم WWDC 2021 قرار است امشب برگزار شود. کمتر از ۱ ساعت دیگر این مراسم شروع می شود، یعنی دقیقا راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران. اما چطور می توان به تماشای مراسم WWDC 2021 اپل نشست؟ خوشبختانه ۱ راه بدون فیلتر هم وجود دارد.

ما انتظار داریم نسخه جدید سیستم عامل های فعلی اپل ارایه شود. همچنین سیستم عامل جدید HomeOS احتمالا امشب رونمایی شود که به تمرکز اپل روی اشیا متصل به اینترنت کمک می کند. همچنین شایعه ارایه مک بوک پرو ۱۴ و مدل جدید مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه اپل M1X هم وجود دارد.

HomeOS

HomeOS

به هر صورت، باید انتظار یک مراسم نسبتا طولانی را داشت که البته با توجه به مراسم معرفی Spatial Audio برای اپل موزیک در ساعت ۲۳:۳۰ شاید نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان اپل بیشتر از یک ساعت و نیم نشود.

مراسم WWDC 2021 را چطور تماشا کنم؟

بیاید با راه بدون فیلتر آغاز کنیم. جایی که سایت اپل وجود دارد ولی به شما اجازه تعیین کیفیت پخش را نمی دهد و نمی توانیم پهنای باند خود را مدیریت کنید. برای تماشای کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱ از سایت اپل، روی لینک زیر کلیک کنید:

تماشای نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱ ▶▶

اما اگر فیلترشکن شما روشن است، همیشه یوتیوب می تواند انتخاب بهتری باشد. مگر این که با چند ثانیه تاخیر نسبت به وب سایت اپل کنار بیایید! اگر فیلترشکن خود را روشن کنید، در کادر زیر پخش زنده نطق اصلی WWDC 2021 اپل را از یوتیوب خواهید دید و می توانید پهنای باند خود را هم همزمان با انتخاب کیفیت پخش دلخواه، کنترل کنید:


شما به تماشای این مراسم می نشینید؟ چه چیزی در آن برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)