حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ اپل با رنگ های جدید نارنجی-برنزی و رز صورتی عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

پیش از این گزارشات مختلفی در مورد آیفون ۱۳ منتشر شده بود. یکی از محبوب ترین آنها، مربوط به ناچ گوشی می باشد که احتمالا کوچکتر شده است. آخرین رندرهای این گوشی از Ian Zelbo هفده ساله اما، چیز متفاوتی را نشان می دهد. این رندرها براساس طرح های CAD توسط Jon Prosser تهیه شده اند. در اینجا می بینیم که آیفون جدید از همان طراحی دوربین و بریدگی کوچکتر همانند رندرهای قبلی بهره برده است. با این حال، نکته جدید در این رندر، گزینه های رنگ آن می باشد. این رندر نشان می دهد که آیفون ۱۳ از رنگ های جدید نارنجی-برنزی برخوردار است. پیش تر نیز، رنگ رز صورتی برای آیفون های بعدی نمایان شده بود که البته احتمال استفاده اپل از مورد اول، محتمل تر به نظر می رسد.

رنگ های جدید آیفون ۱۳ اپل

به گزارش gizchina، سری آیفون ۱۳ همچنان چهار نسخه خواهد داشت. از نظر شمایل ظاهری، تغییر چندانی نسبت به مدل قبلی خود ندارند. با این حال، این سری با تراشه قوی تر و همچنین ظرفیت ذخیره سازی بیشتر عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین قرار است تا نرخ رفرش ریت نمایشگر را در مدل های پرو ارتقا دهد.

گزارشات جدید اما، بیان می کنند که گوشی های جدید اپل، با رنگ های رز صورتی و نارنجی-برنزی معرفی و عرضه خواهند شد.

از هم اکنون، گزارش هایی مبنی بر معرفی سری آیفون 13 در ماه سپتامبر، مشابه سالهای گذشته، منتشر شده است. با این حال، با توجه به همه گیری ویروس کرونا و مشکلات جهانی کمبود تراشه، ممکن است عرضه این گوشی ها با تاخیر چند هفته ای مواجه شوند؛ اما زیاد نباید نگران بود چراکه با واکسیناسیون موفق در بسیاری از نقاط جهان، احتمالاً شاهد تعویقی نخواهیم بود.

رنگ برنزی جدید آیفون ۱۳

رنگ برنزی جدید آیفون ۱۳

مشخصات احتمالی سری آیفون ۱۳

طبق گزارشات پیشین، مدل های پرو پرچمداران جدید اپل، از پنل اولد ساخت سامسونگ استفاده می کنند که از رفرش ریت تطبیقی ​​120 هرتز نیز برخوردار هستند.

این صفحه نمایش با تنظیم میزان رفرش ریت صفحه نمایش به صورت هوشمند (1 تا 120 هرتز)، محتوا را به شما نمایش می دهد. این گوشی ها اولین آیفونی خواهند بود که از رفرش ریت نمایشگر بالاتر از 60 هرتز استفاده می کنند.

علاوه بر این، حدس و گمان هایی شده می شود که این گوشی هوشمند از باز کردن قفل دوگانه استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که هم از Face ID و هم از Touch ID پشتیبانی می کند. این اولین بار است که Touch ID پس از سالها به آیفون برمی گردد. علاوه بر این، سری آیفون 13 با پردازنده جدید A15 Bionic ارائه خواهد شد. همچنین از فناوری Wi-Fi 6E و ارتقا سنسور دوربین پشتیبانی خواهد کرد که بهبود فراوان در دوربین اولترا واید، یکی از ثمرات این ارتقا می باشد.

جزئیات فوق العاده ای از طراحی آیفون ۱۳ اپل در فایل CAD طراحی آن لو رفت

نظر شما راجع به رنگ های احتمالی آیفون ۱۳ اپل چیست؟ در صورت نهایی شدن عرضه این گوشی با رنگ بندی جدید، آیا مایل به تهیه آیفون خود با یکی از این رنگ ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آیفون ۱۳ دختر پسند ادیشن🙃😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی