حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایم لپس حالت Astrophotography گوگل کمرا به زودی از راه می‌رسد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، دوربین، گوگل

گوگل کمرا، یکی از برترین اپلیکیشن‌های مربوط به دوربین است. این اپ، برای گوشی‌های پیکسل گوگل طراحی شده است. با این وجود، بسیاری از توسعه دهندگان توانسته‌اند گوگل کمرا را برای دیگر دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های کوالکام، پورت کنند. در آخرین اخبار مربوط به این اپ، تایم لپس حالت Astrophotography گوگل کمرا مشاهده شده است. در ادامه، به جزئیات این قابلیت می‌پردازیم.

تایم لپس حالت Astrophotography گوگل کمرا

اگر به یاد داشته باشید، نزدیک به ٢ سال قبل در مورد اضافه شدن حالت عکاسی از ستارگان یا Astrophotography در گوگل کمرا نوشته بودیم. گوگل کمرا، با قابلیت‌های متنوعی که در این بخش دارد، به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب عکاسی از ستارگان تبدیل شده است.

 

قابلیت عکاسی از ستارگان در گوگل کمرا جدید دیده شد

 

اما به تازگی، قابلیت جدیدی در حالت Astrophotography این اپ دوربین مشاهده شده است. به گزارش 9to5google، کد سورس‌های مشاهده شده در برنامه Pixel Tips، به اضافه شدن تایم لپس حالت Astrophotography گوگل کمرا اشاره دارند. به همین صورت، شاهد پیشرفت بیش از پیش گوگل کمرا در برخورداری از قابلیت‌های حالت عکاسی از ستارگان خواهیم بود. در به روزرسانی سه شنبه گذشته Pixel Tips با نسخه 3.4.0.373287606، برخی از افشاگران موفق به یافتن کدهای جدید مربوط به گوگل کمرا شدند. این برنامه، به برخی از قابلیت‌های گوشی‌های پیکسل گوگل اشاره می‌کند.

قابلیت جدیدی که قرار است به گوگل کمرا با مضمون تایم لپس حالت Astrophotography اضافه شود، Astrotimelapse نام دارد. به همین ترتیب، در این قابلیت ترکیبی از حالت Astrophotography به صورت تایم لپس ارائه می‌شود. به صورت دقیق‌تر، با استفاده از این قابلیت، شما می‌تواند چرخش ستارگان و تغییرات ایجاد شده در آسمان شب را در قالب ویدئو با سرعت بسیار بالا ثبت کنید. این ویدئوی چند ثانیه‌ای، می‌تواند چندین ساعت از آسمان شب را به تصویر بکشد که قابلیت جذابی است. این ویژگی، یکی از قابلیت‌های مورد علاقه عکاسان شب است. به همین صورت، استفاده کنندگان از گوگل کمرا می‌توانند از تایم لپس حالت Astrophotography بهره مند شوند.

قابلیت استفاده از حالت Astrotimelapse در نسخه ٨.٣.٢ گوگل کمرا

قابلیت استفاده از حالت Astrotimelapse در نسخه ٨.٣.٢ گوگل کمرا

این قابلیت، در نسخه ٨.٢.٣ گوگل کمرا و در ابتدا، برای گوشی‌های پیکسل گوگل در دسترس قرار خواهد گرفت. اما با گذشت مدت کوتاهی، این قابلیت برای دیگر دستگاه‌های مجهز به تراشه کوالکام نیز پورت خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم که با در دسترس قرار گرفتن این نسخه از گوگل کمرا، حتماً آن را امتحان کند تا تایم لپس حالت Astrophotography گوگل کمرا را از دست ندهید! زمان رسمی انتشار عمومی این نسخه، مشخص نشده است. اما با توجه به شایعات، ممکن است طی ماه جاری میلادی، شاهد انتشار نسخه ٨.٢.٣ گوگل کمرا و قابلیت فیلم برداری تایم لپس حالت عکاسی از ستارگان نیز باشیم.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا در صورت اضافه شدن Astrotimelapse به اپلیکیشن گوگل کمرا، از آن استفاده خواهید کرد؟ کدام یک از ویژگی‌های Google Camera برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟ آیا حالت Astrophotography در گوگل کمرا می‌تواند به عنوان جایگزین دوربین‌های حرفه‌ای تر برای ثبت آسمان شب عمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️