حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گوگل کمرا ٨.۴ با تغییراتی در رابط کاربری ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، دوربین، گوگل

گوگل کمرا، برای بسیاری از ما نقش بهتری را نسبت به نرم افزار پیش فرض دوربین گوشی خودمان ایفا می‌کند. این اتفاق برای کسانی که گوشی از شیائومی دارند، ملموس‌تر است. اخیراً جدیدترین آپدیت گوگل کمرا، یعنی نسخه ٨.۴ آن منتشر شده است. در ادامه از جزئیاتی بیشتری صحبت خواهیم کرد.

آپدیت گوگل کمرا ٨.۴ در دسترس قرار گرفت

مدتی یپش و پس از رونمایی سری Pixel 6، نرم افزار دوربین آن را برای گوشی‌های دیگر به اشتراک گذاشتیم.

 

دانلود نرم افزار دوربین پیکسل ۶ گوگل برای دیگر گوشی های اندروید

 

به نقل از GizChina، در زمان معرفی نسل جدید پرچمداران پیکسل، معمولاً نرم افزار دوربین آن‌ها یعنی گوگل کمرا، وارد نسل‌های قبلی گوشی‌های Pixel می‌شود. پس از عرضه سری Pixel 6، آپدیت گوگل کمرا ٨.۴ در دسترس قرار گرفته است. در نسخه جدید Gcam، یک نماد چرخ دنده در کنار نماد V قرار گرفته است. این موجب می‌شود تا تنظیمات دوربین، راحت‌تر قابل دسترسی باشد.

برای برخی از گوشی‌های هوشمند با حفره نمایشگر در بالا، نمادها در بالا و مرکز نمایشگر نشان داده می‌شوند. از سوی دیگر، در این به روزرسانی تنظیماتی برای تنظیم نورگیری دوربین قابل استفاده است. این تغییرات، برای کاربرانی هستند که ترجیح می‌دهند تا چینش خلوت‌تر و بهتری در صفحه پیش نمایش تصاویر داشته باشند. در بخش Advanced نیز تنظیماتی برای تایمر فلش LED دیده می‌شود. در واقع کارکرد این قابلیت، به طوری است که کاربران قادر خواهند بود تا زمان روشن و خاموش شدن فلش LED برای عکاسی را تعیین کنند.

در سال‌های گذشته، به طور همیشگی قابلیت به اشتراک گذاری گوگل کمرا به صورت یک نرم افزار جانبی، فراهم نبوده است. با این حال گفته می‌شود که کاربران می‌توانند نسخه ٨.۴ این نرم افزار را به راحتی از مراجع مختلفی دانلود کنند. نسخه دقیق این نسل از جیکم، 8.4.200.406250151.12 می‌باشد. این نرم افزار، هم اکنون در پیکسل ۵ و پیکسل 4a موجود است. با این حال، پیکسل 4a در اجرای آن مشکلاتی دارد. بنابراین، بهتر است فعلاً منتظر ارائه رسمی از طریق Play Store بمانید.

در کل، پیشنهاد می‌کنیم که اگر کاربر یکی از نسخه‌های جیکم هستید و به طور مرتب از آن استفاده می‌کنید، این به روزرسانی را نصب نکنید. در آینده، توسعه دهندگان مختلفی پورت دستگاه‌های شما را منتشر خواهند کرد. در نتیجه، استفاده از این نسخه‌های جیکم می‌تواند برای شما بیش از پیش مفید واقع شود. همچنین مشکلات نسخه‌های اختصاصی دستگاه شما، کم‌تر هستند و ریسک‌های کم‌تری در حین عکاسی وجود دارند.

نظر شما در مورد آپدیت گوگل کمرا ٨.۴ چیست؟ آیا این نسخه را نصب کرده‌اید؟ فکر می‌کنید که گوگل کمرا در این نسل از نظر کیفی پیشرفت کرده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

من هر کاری کردم نشده فقط باید روت باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️