حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر نوبیا Redmagic 6 Pro مشخص شد: کم‌تر از حد انتظار

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، تست، نوبیا

نوبیا RedMagic 6 آخرین سری رونمایی شده از گوشی‌های گیمینگ نوبیا است. اخیراً نوبیا Redmagic 6 Pro، در تست‌های DxOMARK ظاهر شده است. این گوشی، در بخش نمایشگر مورد تست و بررسی قرار گرفته است. بنابراین، قصد داریم تا به امتیاز DxO نمایشگر نوبیا RedMagic 6 Pro می‌پردازیم.

نوبیا رد مجیک ۶ پرو

نوبیا رد مجیک ۶ و نوبیا رد مجیک ۶ پرو، دو مورد از آخرین پرچمداران نوبیا هستند. این دو دستگاه، حدوداً سه ماه پیش توسط نوبیا و در چین رونمایی شده بودند. از مشخصات برجسته این دو گوشی، می‌توان به استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ٨٨٨ و نمایشگری با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی اشاره کرد.

 

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد

 

امروز، مجموعه DxOMARK به سراغ انتشار نتایج تست و بررسی نمایشگر Nubia RedMagic 6 Pro رفته است. اجازه دهید تا پیش از اطلاع از امتیاز DxO نمایشگر نوبیا RedMagic 6 Pro، نگاهی به برخی از مشخصات فنی آن در بخش نمایشگر داشته باشیم:

– پنل از نوع AMOLED E4 ساخت سامسونگ

– قطر ۶.٨ اینچی نمایشگر (نسبت صفحه نمایش به بدنه ٨۵ درصدی)

– وضوح +Full HD

– نسبت تصویر ٢٠:۹

– رفرش ریت ١۶۵ هرتزی (تست شده در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتزی)

امتیاز DxO نمایشگر نوبیا RedMagic 6 Pro

ریز امتیازات عملکرد نمایشگر نوبیا RedMagic 6 Pro در تست‌های DxOMARK

ریز امتیازات عملکرد نمایشگر نوبیا RedMagic 6 Pro در تست‌های DxOMARK

امتیاز نهایی نمایشگر این گوشی، ٧٧ است. چنین امتیازی برای نمایشگری با پنل AMOLED E4 سامسونگ واقعاً قابل قبول نیست. این گوشی گیمینگ، با کسب این امتیاز در رده هفدهم رده بندی کلی DxOMARK قرار گرفته است. همچنین این گوشی گیمینگ، توانسته است لقب برترین گوشی گیمینگ را در این بخش به خود اختصاص دهد. این امتیاز، پایین‌تر از Xperia 5 II و بالاتر از Oppo Find X2 Pro است.

به ادعای DxOMARK، نقاط قوت این گوشی از رفرش ریت بالا و نرمی انیمیشن‌ها در تمام حالات، کنترل فلیکر مناسب و طراحی بی زائده نمایشگر تشکیل شده‌اند. در مقابل، ناخوانایی محتوای سیاه رنگ در محیط‌های خارج از خانه، دقت رنگ و روشنایی نه چندان خوب و مواردی در بخش نرم افزار، از نقاط ضعف این گوشی گیمینگ هستند. در کل، ما انتظار کسب امتیازی بالاتر را توسط این گوشی پرچمدار گیمینگ داشتیم. با توجه به چنین پنلی، انتظار کسب نمره ٨٠ یا بالاتر را داشتیم.

مقایسه تصویر نمایش داده شده در نمایشگر نوبیا رد مجیک ۶ پرو و دیگر رقبای این گوشی

از سمت چپ به راست به ترتیب: مقایسه تصویر نمایش داده شده در نمایشگر نوبیا رد مجیک ۶ پرو، ROG Phone 3، وانپلاس ٨ تی و آیفون ١٢ پرو مکس

نظر شما در مورد RedMagic 6 Pro چیست؟ انتظار شما از این گوشی در چه سطحی بود؟ کدام قابلیت این گوشی را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
javad19056

مگه این نمونه پنل e4 از دیسپلی میت A+ نگرفته بود؟ چطوری اینجا اینقد کم شده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️