حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم ۱۲ خرداد هواوی را چطور تماشا کنیم؟ + ویدیو با دوبله فارسی

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

پیش از این در مطالب متعدد از ترنجی متوجه شدیم که مراسم رونمایی بزرگ هواوی برای امروز یعنی ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است. شاید بپرسید امروز ساعت چند و کجا؟ باید بگویم امروز ساعت ۱۶:۳۰ و همینجا در ترنجی و با ترجمه فارسی همزمان.

تماشای پخش زنده مراسم ۱۲ خرداد هواوی

شما می توانید ساعت ۱۶:۳۰ امروز در همین پست به تماشای زنده مراسم رونمایی بزرگ Huawei بنشینید.

ما انتظار داریم در این مراسم معرفی سیستم عامل اختصاصی هواوی HarmonyOS انجام شود. این سیستم عامل روی سه سری محصول از دسته های موبایل هوشمند، تبلت و ساعت هوشمند ارایه خواهد شد. خانواده پرچمدار Huawei P50 که انتظار داریم در بخش دوربین ما را غافلگیر کند. خانواده ساعت هوشمند Watch 3 با طراحی بهینه شده و حاشیه کم در کنار سری تبلت های Matepad pro 2 در این مراسم رونمایی خواهند شد.

البته شاید شاهد محصولات دیگری هم باشیم اما همین ۴ رونمایی و به خصوص معرفی سیستم عامل، می تواند اهمیت خیلی بالایی داشته باشد.

تاریخ معرفی هواوی واچ ۳ مشخص شد: ۱۲ خرداد و به همراه سیستم عامل HarmonyOS

ابتدا ۵ روز پیش بود که Hua Hegang، رئیس مشاغل مصرف کننده هواوی، رسما اعلام کرد که ساعت هوشمند هواوی واچ ۳، در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ و در کنفرانس مربوط به سیستم عامل هارمونی این شرکت، معرفی خواهد شد. وی همچنین برخی از نکات مهم این ساعت را توسط حساب Weibo رسمی هواوی فاش کرد.

وی اضافه می کند، هواوی واچ ۳ جدید، با آخرین سیستم عامل هارمونی این شرکت کار خواهد کرد. همچنین این ساعت می تواند دما، نفس و بسیاری موارد دیگر مربوط به بدن ما را درک و اندازه گیری کند.

 

تاریخ معرفی هواوی میت پد ۲ پرو مشخص شد: ۱۲ خرداد و به همراه قلم M-Pencil

سپس هواوی در حساب Weibo خود رسماً اعلام کرد که یکی از محصولات مورد انتظار کنفرانس ۱۲ خرداد، MatePad Pro 2 به همراه M-Pencil خواهد بود. شایعات تبلت پرچمدار آینده این شرکت، پیشتر نیز منتشر شده بود که با اعلام رسمی هواوی، می توان به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم.

در پوستر رسمی منتشر شده، به جز پشتیبانی از قلم M-Pencil جدید، جزئیات دیگری از این تبلت مشخص نیست. لازم به ذکر است که تبلت پرچمدار جدید هواوی اولین دستگاهی است که از سیستم عامل HarmonyOS استفاده می کند.

تاریخ معرفی هواوی P50 با سیستم عامل HarmonyOS مشخص شد: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

تقریبا در همان حضور خانواده پرچمدار Huawei P50 با ارایه پوستری تایید شد. در این پوستر به زیبایی طراحی هواوی P50 که پیش از این هم در شایعات دیده بودیم، تایید می شود. طراحی خاص دوربین با ۲ دایره بزرگ که ما در این تصویر از نمای جانبی می بینیم. همچنین قالب گرافیکی کلی این تیزر هم با تیزرهای قبلی یکسان است که نشان می دهد

سیستم عامل اختصاصی هواوی HarmonyOS تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد

پیش تر از همه این ها هم برای شما نوشته بودیم که سیستم عامل جدید در این مراسم خواهد درخشید. به نظر می رسد که لوگو هواوی همان O است که در بوت انیمیشن آن هم دیدیم. تا کنون اطلاعات زیادی درباره آن نداریم اما مطالب زیر می تواند برای شما مفید باشد:

اولین نگاه به HarmonyOS هواوی : از انیمیشن بوت و کنترل سنتر جدید تا گذاری در رابط کاربری

نگاهی به ۶ ویژگی نسخه بتا سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی

نظر شما چیست؟ به تماشای مراسم هواوی خواهید نشست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

اینترنت سایت آیا نیم بها محاسبه میشه؟

M.Y

بسیار عالی

Mahdi

حیف که هواوی این بلا سرش اومده

Sarnevesht

آره واقعا. یکی از بهترین های تکنولوژی داره حذف میشه… البته امیدوارم با معرفی سیستم عامل جدید و همچنین در آینده با طراحی و تولید تراشه به صورت بومی بتونه با قدرت برگرده

persepolis

تو ترنجی نبود که
آخرین لینکش انر 50 است
کی میزارین، چند دقیقه قبل مراسم؟.ممنون

M.Y

چرا قطع شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)