حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی با تراشه‌ Snapdragon 870 لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، هواوی

هواوی فردا در مراسم بزرگ خود از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد. این محصولات جدید، از چند تبلت، ساعت‌های هوشمند و نسخه نهایی HarmonyOS تشکیل می‌شوند. به همین صورت، شایعات پیرامون محصولات جدید هواوی، کم نیست. اما به تازگی مشخصات تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی لو رفته است. این مشخصات، دید کاملی نسبت به آن چه که هواوی قرار است معرفی کند، به ما می‌دهد. در ادامه، با ما همراه باشید.

تبلت میت پد پرو ١٠.٨ هواوی

هواوی در بازار تبلت‌ها نیز فعالیت دارد. این فعالیت، از رده قیمتی تبلت‌های اقتصادی‌تر تا پرچمداران پریمیوم ادامه دار است. اما تبلت‌های پرچمدار جدید هواوی، به زودی پا به عرصه وجود می‌گذارند. پیش از این، در مورد مشخصات و پوسترهای تبلیغاتی لو رفته از MatePad Pro 2 گفته بودیم.

 

تبلت هواوی MatePad Pro 2 در پوسترهای جدیدی لو رفت

 

اما این بار، نوبت به دیگر تبلت این سری می‌رسد که خودی نشان دهد. هواوی این نسخه را نیز به همراه همان MatePad Pro 2 رونمایی خواهد کرد. به گزارش EqualLeaks، اخیراً یک کاتالوگ مربوط به مشخصات فنی تبلت جدید MatePad Pro 10.8 نسخه ٢٠٢١ لو رفته است. در نهایت، قصد داریم تا نگاهی به این مشخصات فنی بیاندازیم. آیا غافلگیری در راه است؟

مشخصات تبلت MatePad Pro 10.8

کاتالوگ تبلیغاتی لو رفته منتسب به مشخصات فنی تبلت هواوی MatePad Pro 10.8

کاتالوگ تبلیغاتی لو رفته منتسب به مشخصات فنی تبلت هواوی MatePad Pro 10.8 نسخه ٢٠٢١

در ابتدا، نام این تبلت کمی متفاوت است. در اینجا، نامی از نسل دوم دیده نمی‌شود و تنها سایز نمایشگر به عنوان پسوند نام تبلت جدید هواوی ذکر شده است. در کاتالوگ مربوط به این تبلت، شاهد وجود سه رنگ بندی متفاوت هستیم. دو رنگ قبلی این تبلت، پیش‌تر دیده شده بودند. اما اکنون رنگ سفید نیز قابل مشاهده است. ظاهراً ماژول دوربین و طراحی قاب پشتی نیز مشابه با MatePad Pro 2 است. اما به ادامه مشخصات می‌رسیم.

تبلت MatePad Pro 10.8 نسخه ٢٠٢١، دارای ضخامت ٧.٢ میلی متری به همراه وزن ۴۶٠ گرمی است. احتمالاً به همراه کیبورد، این مقدار به ٧٢٠ گرم نیز می‌رسد. نمایشگر تبلت جدید هواوی، قطر ١٠.٨ اینچی دارد. نام MatePad Pro 10.8 بر همین اساس است. از مشخصات این نمایشگر، می‌توان به پنلی از نوع IPS LCD با وضوح ٢۵۶٠×١۶٠٠ اشاره کرد. بیشینه نوری نمایشگر مورد اشاره، حدود ۵۴٠ نیت و کنتراست آن ١۵٠٠:١ است. طیف رنگی DCI-P3 در نمایشگر تبلت پریمیوم هواوی، قابل نمایش است. رفرش ریت این نمایشگر ذکر نشده است.

اما به یک بخش مهم، یعنی تراشه تبلت Huawei MatePad Pro 10.8 می‌رسیم. این دستگاه، اولین دستگاه هواوی است که از تراشه سری 8XX کوالکام استفاده می‌کند. محدودیت در تولید تراشه، می‌تواند از دلایل این موضوع نیز باشد. در هر صورت، مشخصات تبلت MatePad Pro 10.8 هواوی، نشان می‌دهند که این تبلت به تراشه اسنپدراگون ٨٧٠ مجهز خواهد شد. تراشه‌ای که به عنوان نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس شناخته می‌شود.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف این تبلت موجود خواهد بود. باتری تبلت Huawei MatePad Pro 10.8، ظرفیت ٧,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی تبلت رونمایی نشده هواوی، وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی تکی هم از سنسوری با وضوح ٨ مگاپیکسلی بهره مند است. درگاه Type-C در MatePad Pro 10.8 به کار گرفته شده است. قلم استایلس M-Pen هواوی نیز در تبلت مذکور قابل استفاده است.

همان طور که در بسیاری از اخبار ذکر شده بود، این تبلت با نسخه نهایی و پیش فرض HarmonyOS 2.0 عرضه می‌شود. این موضوع، آغاز رسمی تجهیز تبلت‌های هواوی به این نسخه از رابط کاربری این کمپانی چینی است. بلوتوث نسخه ۵.١ و وای فای دو بانده، مکمل بخش ارتباطات MatePad Pro 10.8 هستند. در این کاتالوگ، نامی از پشتیبانی اینترنت 5G برده نشده است. به هر حال، مشخصات فنی این تبلت نشان می‌دهند که با تبلتی نسبتاً متفاوت از هواوی روبه‌رو هستیم.

نظر شما در مورد Huawei MatePad Pro 10.8 چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند عملکرد خود را به رخ رقبا بکشد؟ کدام یک از مشخصات تبلت MatePad Pro 10.8 برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️