حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر، بازخورد به توییت را مشابه فیس بوک خواهد کرد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شبکه‌های اجتماعی

می دانید چیست؟ صرفا فقط یک لایک (یا در توییتر فیو) برای ابراز احساسات کافی نیست. همانطور که در پاسخ استوری های اینستاگرام هم دیدیم، گاهی بهتر است حس خود را با اموجی ها منتقل کنیم. فیسبوک مدت هاست که ویژگی لایک خود را منعطف تر کرده است. جدیدا به گوش می رسد که Twitter هم به فکر چنین تغییری است. گفته می شود که توییتر بازخورد به توییت را مشابه فیس بوک خواهد کرد.

بازخورد به توییت ها در توییتر به روز می شود

طبق یک گزارش تازه، توییتر برای پیاده سازی یک ویژگی کاملا جدید برای خودش، اما الهام گرفته شده از فیس بوک آماده است. این پلتفرم میکروبلاگینگ امریکایی، در حال الگوبرداری از سیستم بازخورد رسانه های اجتماعی مارک زاکربرگ است. این اطلاعات توسط جین منچون وونگ فاش شد. توییت وی را می توانید اینجا ببینید:

بازخورد به توییت

بازخورد به توییت

به گفته وی، قالب بازخورد جدید باید گزینه هایی مانند موارد زیر داشته باشد:

  1. ۱- “Cheer”
  2. ۲- “Hmm”
  3. ۳- “Sad”
  4. ۴- “Haha”
  5. ۵- “Likes”

شما می توانید نماد گرافیکی احتمالی هر کدام را در تصویر زیر ببینید:

نحوه بازخورد جدید توییتر

نحوه بازخورد جدید توییتر

از آنجا که این پلتفرم هنوز در مرحله کدنویسی بوده و هنوز کاملا آماده ارایه نیست، برخی از گزینه ها همچنان “اموجیِ دکمه مانند” را نشان می دهند. این اولین باری نیست که توییتر برخی ویژگی ها را از فیس بوک الهام می گیرد. اگر به یاد بیاورید، ۲ سال پیش طراحی بصری کلی پروفایل را از فیس بوک به ارث برد.

بازخوردهای متنوع توسط کاربران فیس بوک بسیار خوب مورد استقبال قرار گرفت. به همین دلیل، ما کاملاً مطمئن هستیم که کاربران از آن در توییتر نیز لذت خواهند برد. در گذشته، کاربران فیس بوک فقط گزینه “پسندیدن” را داشتند و گاهی اوقات این بهترین روش برای ابراز احساسات یا واکنش های واقعی نبود.

امروزه بسیار بهتر است که وقتی از یک پست خاص ناراحت هستید، “Sad” و روی یک پست خنده دار “Haha” را قرار دهید. مطمئناً این ویژگی به محض ارایه شدن در توییتر مورد توجه قرار خواهد گرفت اما هنوز تاریخ جدیدی برای ارایه این ویژگی نداریم.

توییتر Professional profile را تست می کرد

با وجود مشخص نبودن زمان ارایه ویژگی جدید اما باید بدانید که این فقط بخشی از مجموعه پیشرفت هایی است که این شبکه اجتماعی در حال اجرای آن است. نمونه ای از ویژگی های جدید را می توان توییتر Space است. این ویژگی پس از مدت ها شایعه، در حال حاضر در نمونه دسکتاپ موجود است.

سرویس Twitter Blue چیست؟ یک سرویس عضویتی با هزینه ماهانه ۲.۹۹ دلار

این هفته، یکی دیگر از اخبار جدیدی که پیش از این به بیرون درز کرد ، خدمات پولی توییتر تحت عنوان توییتر بلو بود. خدماتی که در آن ماهانه ۲.۹۹ دلار می پردازید تا مهم ترین ویژگی شما، قابلیت ادیت توییت های‌تان باشد و یا اینکه یک مجموعه برای ذخیره سازی و مرتبط کردن موارد موردعلاقه‌تان داشته باشید.

نظر شما درباره این ویژگی جدید توییتر چیست؟ به نظر من که مفید خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)