حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چت روم صوتی توییتر با نام Spaces رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به یاد دارید که یک ماه پیش برای شما نوشتیم ویژگی Audio Space توییتر برای مکالمه گروهی اضافه خواهد شد؟ امروز باید به شما بگویم که چت روم صوتی توییتر با نام Spaces رسما ارایه شده است. ناگفته نماند که مکالمات در توییتر می توانند به سرعت زشت شوند، به ویژه در بخش نظرات که در آن جنگ کلمات، اغلب بین افرادی که حتی نمی شناسید، فوران می کند.

همانطور که گفتیم توییتر اخیرا ابزارهای مکالمه جدیدی را ارائه داده است. این سرویس به کاربران امکان می دهد افرادی را که می توانند در مورد توییت های آن ها نظر دهند کنترل کنند، اما این خیلی کافی نیست.

در تلاش برای تقویت گفتگوهای معنی دارتر از طریق رسانه صدا، سرانجام توییتر ماه گذشته ویژگی اتاق گفتگوی خود را با نام Spaces راه اندازی کرد. در حال حاضر، Spaces فقط برای دسته کوچکی از کاربران برای آزمایش و گرفتن بازخورد آنها برای بهبود بیشتر قبل از انتشار عمومی گسترده تر، در دسترس است.

توییتر Spaces اساساً یک گپ گروهی مبتنی بر صدا است که شما میزبان آن هستید و به دوستان و فالورهای تان اجازه می دهد در مکالمه شرکت کنند. با این حال، شخصی که میزبان مکالمه Spaces است می تواند افرادی را که می توانند به چت بپیوندند یا اینکه آیا می توانند صحبت کنند یا نه را کنترل کنند. به نظر می رسد تعدیل محور اصلی Spaces باشد، زیرا Twitter در مقایسه با مکالمات مبتنی بر نظر، جایی که افراد مستعد آزار و اذیت و آزار هستند، کنترل بیشتری در اختیار میزبان قرار می دهد.

در مورد ویژگی ها، گروه تست این ویژگی در حال حاضر می تواند از واکنش هایی شبیه حرکات دست استفاده کند. همچنین کاربر می تواند توییت های خود را در مکالمه Spaces به اشتراک بگذارد. به علاوه، اگر رفتار آنها نامناسب ارزیابی شود، کاربران می توانند سایر شرکت کنندگان را گزارش و مسدود کنند. به طور قابل توجهی، توییتر می گوید که “نسخه بسیار اولیه زیرنویس در لحظه” را برای Spaces نیز آزمایش می کند.

عکسهای به اشتراک گذاشته شده توسط مت ناوارا، مبلغ رسانه های اجتماعی نشان می دهد که کاربران در مورد مکالمه Spaces در حال انجام توسط شخص دیگری در بخش فلیت، به آنها اطلاع داده می شود. علاوه بر این، هنگامی که کاربران به مکالمه Spaces می پیوندند، می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند به عنوان سخنران بپیوندند یا شنونده باقی بمانند.

به نظر می رسد توییتر همچنین برنامه های آزمایشی را از کاربران علاقه مند به بررسی Spaces می پذیرد و همچنین به طور فعال به دنبال بازخورد برای بهبود بیشتر آن است. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد مدت زمان اختصاصی Spaces برای یک گروه آزمایشی وجود ندارد، اما قطعاً به نظر می رسد یک روش جالب برای برقراری مکالمه مبتنی بر صدا بین همتایان صنعت یا متخصصان باشد.

نظر شما چیست؟ این ویژگی توییتر را می پسندید؟ چیزی شبیه به استوری اینستاگرام است اما صوتی و گروهی!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

فکر کنم بعد از کلی جنجال و بحث سر نتایج AI benchmark , AItutu حالا از یه زاویه ی دیگه نوبت این یکیه …😂⁦🤦‍♂️⁩🤲
✓https://nanoreview.net/en/soc-list/rating

Mahdi

A13 لعنتی از مد نمیفته هنوزم تو گیگ بنچ عالیه

abolfazl_ab

سلام دوستان من ردمی نه گرفتم اپدیت کردم رو میوای ۱۲ باید ریست فکتوری کنم یا لازم نیس؟؟

ahmad

انجامش بدی خیلی بهتره ولی انجام ندی هم فکر نکنم زیاد مشکلی پیش بیاره اصولا از اطلاعاتت پشتیبان بگیری و ریست فکتوری کنی خیلی بهتره و گوشیت روون تر میشه

abolfazl_ab

اخه من ی مشکل برخوردم میخوام از یکسری برنامه ها پشتیبانی بگیرم ولی خب پشتیبانی نمیشه دلیلشم نمی‌دونم

Milad7

تحریم توییترِ لجن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)