حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر Professional profile را تست می کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر که تمام تلاش خود را می کند تا ابزاری مفید برای مشاغل و برندهای تجاری باشد، یک قدم قاطع دیگر در این جهت برداشته است. اما چطور؟ در حال حاضر توییتر Professional profile را تست می کرد. اما این پروفایل های حرفه ای چیست؟

توییتر Professional profile

توییتر رسماً یک آزمایش عمومی از “پروفایل های حرفه ای” جدید خود را آغاز کرده است که دارای ابزارها و ویژگی های اختصاصی متناسب با کسب و کار است.

قابلیت ویرایش توییت

به گفته توییتر:

“پروفایل های حرفه ای” ابزاری جدید است که به مشاغل، افراد غیرانتفاعی، ناشران و سازندگان اجازه می دهد – هر کسی که برای کار از توییتر استفاده می کند – اطلاعات خاص مربوط به تجارت خود را مستقیماً در پروفایل خود نمایش دهد. “

توییتر این آزمایش عمومی را با تعداد کمی از مشاغل در ایالات متحده آغاز کرده است. این پلتفرم می گوید در ماه های آینده به حساب های بیشتری امکان دسترسی به Profiles Professional را می دهد.

سیستم درآمدی برای کاربران و خود توییتر

برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید: ما در حال شروع کار با مجموعه کوچکی از مشاغل در ایالات متحده هستیم و در ماههای آینده به حسابهای بیشتری دسترسی خواهیم داشت. چه نوع ویژگی هایی را می خواهید در پروفایل حرفه ای خود مشاهده کنید؟

پروفایل های حرفه ای جدید شامل اطلاعات بیشتر، از جمله آدرس و اطلاعات تماس، در قاب پروفایل اصلی و یک طراحی به روز شده می باشد. این تغییری است نسبت به آنچه توییتر معمولاً برای حساب های شخصی نشان می دهد.

توییتر مدتی است که با ایده کسب و کارها و پروفایل های حرفه ای تست و بررسی می کند و برخی از آنها را در ارائه روز تحلیل خود پیش نمایش می کند.

“ایجاد نام تجاری و حضور تجاری شما در توییتر مهم است. بازخورد اولیه مهم است و نمایه شما فرصتی برای ایجاد یک نمایش مثبت و ماندگار است. هر یک از عناصر پروفایل شما باید اهداف و ارزشهای نام تجاری شما را به دقت منعکس کند و مشتری بالقوه را ترغیب به دنبال کردن شما کند.” اینگونه است که توییتر استراتژی خود را برای دسته های تجاری ترسیم کرده است.

پروفایل حرفه ای تلاشی است که توییتر برای کمک به کسب و کارها در تجارت ایجاد می کند اما همچنین برای خود (توییتر) یک مدل درآمد ثابت پیدا می کند، چیزی که مدت طولانی از آن دور است.

اجازه دادن به پروفایل های تجاری جداگانه، همانطور که فیسبوک و اینستاگرام انجام داده اند، می تواند فرصت های زیادی را برای توییتر و سایر افرادی که از این بستر برای مشاغل خود استفاده می کنند، ایجاد کند.

کارشناسان احساس می کنند این می تواند دریچه هایی برای عرضه ویژه محصولات، فرصت های تبلیغاتی ساده، ابزار مکالمه و موارد دیگر باز کند.

نظر شما درباره پروفایل حرفه ای توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بعد از اون فضاحتش سر قضیه ترامپ کلا ازش خارج شدم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)