حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به دنبال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، رمزارز

شرکت اپل به تازگی با درج آگهی استخدام به دنبال مدیری می گردد که با دنیای ارزهای دیجیتال و صنعت رمزنگاری آشنایی داشته باشد. گفته می شود این شرکت در حال کار بر روی پروژه روش های جایگزین پرداخت با ارزهای دیجیتال است.

اپل و ورود به صنعت ارزهای دیجیتال

شرکت اپل در آگهی استخدام خود عنوان کرده است که داوطلبان باید حداقل 5 سال سابقه همکاری یا کار در شرکت های مرتبط با روش پرداخت های جایگزین مانند کیف پول دیجیتال، سرویس‌ BNPL (الان بخر و بعدا پرداخت کن)، پرداخت سریع (fast payments) و ارزهای دیجیتال و… را داشته باشند. همچنین در ادامه این آگهی به این نکته اشاره شده است که مدیر استخدامی به عنوان نماینده این شرکت در فضای روش های پرداخت جایگزین کار خواهد کرد.

به نقل از coindesk، شرکت اپل خیلی وقت است که از روش های پرداخت ثابت و سنتی خود، به خصوص در اپ استور پشتیبانی می کند. این شرکت تابحال هرگز رمزارزها را به عنوان روش پرداخت مشتری نپذیرفته است و همیشه تمامی برنامه ها و کالا های متصل به اپل را مجبور به پایبندی و استفاده از قوانین خود کرده است.

ورود اپل به ارزهای دیجیتال

ورود اپل به ارزهای دیجیتال

اکوسیستم کاملا کنترل شده و سرسخت اپل با یکی از جدی ترین پرونده های حقوقی علیه خود در دادگاه فدرال آمریکا مواجه شده است. شاکی این پرونده شرکت Epic Games سازنده بازی‌های ویدئویی محبوب Fortnite است. اپیک گیمز می گوید قصد دارد استراتژی به اصطلاح “باغ محصور” اپل را، که ۱۳ سال پیش توسط استیو جابز بنیان گذار سابق این شرکت طراحی شده است را از بین ببرد. شرکت اپیک همچنین مدعی شده است که توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپل می توانند بیت کوین و یا رمزارزهای دیگر را بپذیرند. اما محدودیت های اپل این اجازه را به آن ها نمی دهد.

اپل در مورد برنامه های خود در جهت فضای کریپتو اظهارات عمومی نکرده است. فعالان بازار ارز های دیجیتال منتظر ورود اپل به  فضای کریپتو هستند و هر روز شایعات بیشتری درباره تحقق این موضوع شنیده می شود. باید منتظر ماند تا ببینیم غول شرکت های فناوری در جهان چه زمانی را برای ورود به این عرصه انتخاب می کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

همین رو کم داشتیم یعنی تا من میخوام یه کاری کنم یه اتفاقی میفته ارز دیجیتال هم بخوای بخری اپل میخواد بیاد توش بابا ولم کنید خسته شدم یه کار نمیذارن انجام بده آدم !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی