حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزن گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ همانند نسل پیشین خود خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

همزمان با نزدیک شدن به زمان معرفی جدیدترین سری پرچمداران تاشو سامسونگ و همچنین گوشی گلکسی S21 FE این شرکت، که قرار است در رویداد اختصاصی در مرداد ماه معرفی شوند، جزئیات بیشتری از این گوشی ها به بیرون درز می کند. در تازه ترین این موارد، اطلاعاتی منتشر شده که نشان می دهد گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ، هم وزن گوشی نسل پیشین خود، گلکسی زد فلیپ 5G، خواهد بود.

وزن مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ با گوشی تاشو نسل پیشین خود

به نقل از وب سایت gsmarena، به نظر می رسد وزن گوشی تاشوی بعدی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۳، برابر با 183 گرم خواهد بود که عینا مشابه نسل پیشین خود می باشد. این اطلاعات توسط افشاگر معروف Ice universe در حساب رسمی توییتر وی،‌ منتشر شده است. متأسفانه، در حال حاضر جزئيات بیشتری درباره مشخصات داخلی این دستگاه در گزارش وی وجود ندارد.

انتظار می رود سامسونگ طرح گلکسی Z Flip 3 را با نمایشگر بیرونی بزرگتر تغییر دهد که دارای یک پوشش شیشه ای مات با دوربین های اصلی دوگانه است. همچنین تعداد کل دوربین ها نیز کماکان روی عدد ۳ باقی خواهد ماند که احتمالاً شامل یک لنز اصلی عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید با همان مگاپیکسل و یک سلفی می باشد که مورد آخر می تواند درون نمایشگر نیز جای بگیرد(مشابه گلکسی زد فولد ۳).

وزن مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ با گوشی تاشو نسل گذشته خود

وزن مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ با گوشی تاشو نسل گذشته خود

احتمال می رود شارژر گلکسی زد فلیپ ۳ نیز برخلاف روند فعلی، به همراه خود گوشی و در داخل جعبه آن عرضه شود؛ اگرچه نباید زیاد هیجان زده شوید، زیرا سرعت شارژ آن فقط ۱۵ وات خواهد بود که تاحدودی ناامید کننده است.

همانطور که گفتیم انتظار می رود جدیدترین گوشی های سامسونگ به همراه نسل جدید ساعت هوشمند و ایربادز این شرکت در مردادماه رونمایی شوند. همچنین سامسونگ پیش بینی می کند امسال بتواند 7 میلیون واحد گوشی تاشو را به فروش برساند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ شاید قیمت ارزان تری داشته باشد

نظر شما راجع به گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی