حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | ZTE، عمر باتری

کمپانی چینی ZTE، پرچمداران خود را معمولاً تحت سری Axon رونمایی می‌کند. البته که گوشی‌های دیگری نیز در رده‌های مختلف تحت سری Axon معرفی می‌شوند. با این حال، گوشی ZTE Axon 30 Ultra 5G، آخرین پرچمدار ZTE است. در آخرین اخبار، عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra مشخص شده است. در همین راستا، نگاهی به عمر باتری این گوشی پرچمدار و عملکرد شارژ آن خواهیم داشت.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra 5G

کمپانی ZTE، یکی از برندهای شناخته شده در چین است. یکی از شاخه‌های ZTE، در صنعت گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. گوشی ZTE Axon 30 Ultra، آخرین پرچمدار این کمپانی است. از مشخصات بارز این گوشی، می‌توان از دوربین اصلی چهار گانه ٨+۶۴+۶۴+۶۴ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 888 اشاره کرد.

 

ZTE رسما از گوشی Axon 30 Ultra 5G با سه دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد

 

این بار، Gsmarena به سراغ تست و بررسی عملکرد بازدهی باتری ZTE Axon 30 Ultra رفته است. حال، قصد داریم تا نگاهی به نتایج کسب شده توسط این گوشی داشته باشیم. اما پیش از آن، مروری بر مشخصات فنی مرتبط اکسون ٣٠ اولترا داریم:

– نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی

– رابط کابری MyOS 11 به همراه سیستم عامل اندروید ١١

– تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ٨٨٨

– باتری ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶۵ واتی

حال، مستقیماً به سراغ بررسی عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra می‌رویم. آیا این گوشی پرچمدار می‌تواند از تست‌های Gsmarena سربلند بیرون بیاید؟

عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra

این گوشی پرچمدار، در تست وب گردی با حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی تست شده است. این موضوع، با وجود رفرش ریت ١۴۴ هرتزی رخ داده است. همچنین تست پخش ویدئو به طبع با رفرش ریت ۶٠ هرتزی انجام شده است. در نهایت، این شما و این هم از عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra:

عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra

عمر باتری ZTE اکسون ٣٠ اولترا 5G

در ابتدا، با ثبت امتیاز ٩١ ساعته در حالت استفاده ترکیبی این گوشی مواجه می‌شویم. در کل، این رقم برای پرچمداری با تراشه‌ پر مصرف اسنپدراگون ٨٨٨ مناسب است. عمر باتری کلی این گوشی، در بازه “خیلی خوب” قرار می‌گیرد. در بخش تماس 3G نیز ثبت رقم تقریباً ٢٧ ساعته را توسط این گوشی شاهد هستیم. امتیازات بخش وب گردی و پخش فیلم نیز به ترتیب در حدود ١٢ و ١۶ ساعت است. در کل، عملکرد باتری این گوشی بد نیست. اما انتظار کمی بیشتری از بازدهی باتری این دستگاه داشتیم. در این تصویر، می‌توانید مقایسه عمر باتری Axon 30 Ultra را با چند گوشی دیگر از جمله شیائومی می ١١، وان پلاس ٩ و ویوو ایکس ۶٠ پرو پلاس را ببینید:

مقایسه عمر باتری ZTE Axon 30 Ultra با دیگر رقبای این گوشی

مقایسه عمر باتری ZTE اکسون ٣٠ اولترا با دیگر رقبای این گوشی

در قسمت بعدی، نوبت به عملکرد شارژر Axon 30 Ultra 5G می‌رسد.

شارژر Axon 30 Ultra

گوشی اکسون ٣٠ اولترا، از شارژری با توان ۶۵ وات بهره می‌برد. این شارژر، درون جعبه Axon 30 Ultra جای خوش کرده است. همچنین شارژر دستگاه پرچمدار ZTE، از فناوری Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند. اما عملکرد این شارژر دقیقاً چگونه است؟

عملکرد شارژر ZTE Axon 30 Ultra

عملکرد شارژر ZTE Axon 30 Ultra 5G

در ٣٠ دقیقه اتصال شارژر به این گوشی، ٧۴ درصد از ظرفیت باتری ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعتی آن شارژ شده است. در آن سوی میدان، شیائومی می ١١ با همین حجم باتری و شارژر ۵۵ واتی، تا ٨٣ درصد شارژ شده است. اما در ادامه این روند، ظرفیت باتری گوشی اکسون ٣٠ اولترا در ۴۴ دقیقه پر می‌شود. شیائومی Mi 11 نیز از رقابت عقب مانده است و در ۵٠ دقیقه فول شارژ شده است. شیائومی Mi 11 Ultra هم با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶٧ واتی، طی ٣٧ دقیقه شارژ شده است.

در کل، نظر شما در مورد بازدهی باتری ZTE Axon 30 Ultra 5G چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز روزمره شما باشد؟ عملکرد شارژر ۶۵ واتی این گوشی چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

دوستان یک سوال عمر باتری وان پلاس 9 پرو در چه حده ؟ یعنی از می 11 اولترا بیشتره ؟

صدرا مخملی

تمیشد جواب بدی لینک یوتیوب ندی !

علی ستاری‌فر

شرمنده بابت اسپم
من یه سوال از پست توان مصرفی m1 تو ذهنم مونده بود اینجا می‌پرسم
این اندازه گیری توان مصرفی پردازنده ها با چه نرم افزاری انجام میشه؟
مال صفحه نمایش رو خود گوشی های شیائومی دارن ولی پردازنده نه
کسی می‌تونه یکی بهم معرفی کنه

صدرا مخملی

قدرتش رو میشه فهمید اما مصرفش تخصصیه یعنی سایت های بررسی گوشی و اینا با روش های خودشون میفهمن مصرفش چقدره ولی شاید نرم افزار خاصی هم داشته باشه

Mahdi

خوبه عمر باتریش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️