حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیت توسعه دهندگان کوالکام به آن ها امکان اجرای برنامه های ARM بر روی ویندوز را می دهد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | Windows، کوالکام، مایکروسافت

با عرضه تراشه مبتنی بر ARM شرکت اپل با نام M1 و موفقیت آن، طبیعی است که شرکت های دیگر نیز تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا با ارائه تراشه ای مشابه آن، از این رقابت عقب نمانند. در جدیدترین این موارد می شنویم که مایکروسافت و کوالکام در حال آماده سازی کیت توسعه دهندگان اسنپدراگون هستند که هدف آن ارائه گزینه مقرون به صرفه تری به منظور بهینه سازی برنامه های ویندوز برای مجموعه دستورالعمل های ARM64 به توسعه دهندگان می باشد.

امکان اجرای برنامه های ARM بر روی ویندوز توسط کیت توسعه دهندگان جدید کوالکام

شرکت ساکن ردموند، مایکروسافت، یکی از علاقه مندان اصلی این معماری می باشد. از این گذشته، رقیب اصلی آن یعنی اپل، توسط تراشه جدید خود با موفقیت وارد معماری ARM شده است. این غول نرم افزاری در کنار کوالکام برای اطمینان از سازگاری با برنامه های ARM در کامپیوتر های مبتنی بر ویندوز کار می کند. این کامپیوتر ها احتمالا از تراشه های جدید اسنپدراگون استفاده خواهند کرد.

به نقل از وب سایت gsmarena، کیت توسعه دهندگان جدید اسنپدراگون کوالکام، براساس پلتفرم 8 نانومتری اسنپدراگون 7c ساخته شده است، همراه با مودم X15 LTE، پردازنده هشت هسته ای Kryo 468 و پشتیبانی از صفحه نمایش با رزولوشن QHD و رفرش ریت 60Hz.

کیت توسعه دهندگان کوالکام

کیت توسعه دهندگان کوالکام

افزایش عرضه لپ تاپ های مجهز به پردازنده اسنپدراگون

کیت توسعه دهندگان اسنپدراگون، گزینه ارزان تری برای توسعه دهندگان به منظور تست و آزمایش برنامه های خود برای سیستم عامل ویندوز بر پایه معماری ARM می باشد. این مقایسه نسبت به نوت بوک های قابل استفاده کمیاب با پردازنده های ARM که در حال حاضر به فروش می رسند، بیان شده است.

امیدواریم سرانجام بازار نوت بوک های ARM در اواخر امسال مورد توجه قرار گیرد. ما انتظار داریم که مایکروسافت در بروزرسانی آینده ویندوز 10 که اواخر امسال منتشر می شود، تجربه دستگاه های دارای این نوع چیپست را گسترش دهد. در حال حاضر، تعداد محدودی لپ تاپ مجهز به اسنپدراگون با ویندوز وجود دارد. اما این مشارکت جدید، این رویه را تغییر خواهد داد.

بر اساس این گزارش، توسعه دهندگان تابستان امسال می توانند این کیت را از طریق فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند. با این حال، تاکنون درباره قیمت احتمالی آن صحبتی به میان نیامده است. ما انتظار داریم جزئیات بیشتری از این دستگاه در ماه های آینده منتشر شود.

تراشه کوالکام SC7295 برای لپتاپ های ARM و بر اساس Snapdragon 775 در حال توسعه است

نظر شما راجع به کیت توسعه دهندگان اسنپدراگون کوالکام که به منظور رشد نرخ سازگاری برنامه های مبتنی بر ARM برای ویندوز آماده شده است، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز دوربین اس۲۱ فایوجی اسنپدراگون رنگ صورتی اومد ۱۱۹ و ۳ امتیاز بیشتر از اگزینوس

Mahdi

امتیاز سلفی اس۲۱الترا فایوجی اسنپدراگون نقره ای رنگ هم اومد ۹۹ و یک امتیاز کمتر از اس۲۱الترا فایوجی اگزینوس مشکی
،
بنظر شما اسنپدراگون خوب سلفی رو پردازش نمیکنه یا تاثیر رنگ گوشی هست؟ 😂

Mahdi

رنگ نقره ای دوربینش خوب نیست فقط مشکی بخرید😂😂😂

Mahdi

خوب شد نگرفتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی