حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ایربادز Redmi AirDots 3 Pro شیائومی مشخص شد: ۵ خرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

همانطور که پیش تر اطلاع رسانی شده بود، کمپانی ردمی قرار است سری Redmi Note 10 آینده خود را فردا و در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی کند. با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی، این شرکت به مرور برخی از ویژگی های برجسته آن را اعلام کرده است. امروز اما، مشخص شده که ردمی دستگاه جدیدی از سری پوشیدنی های خود برای رویداد فردا را تدارک دیده که ایربادز این شرکت به نام Redmi AirDots 3 Pro می باشد.

تاریخ معرفی ایربادز Redmi AirDots 3 Pro

صبح امروز، ردمی به صورت رسمی و در حساب Weibo خود اعلام کرد که ایربادز Redmi AirDots 3 Pro را در رویداد فردا معرفی خواهد کرد. همچنین در پست رسمی، ویژگی های برجسته ایربادز آینده این شرکت مشخص شده است.

AirDots3 Pro جدید، با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) همراه است و از ویژگی های کاهش سر و صدای محیط در سه حالت و تأخیر کم در سطح حرفه ای پشتیبانی خواهد کرد.

این شرکت همچنین اشاره می کند که ایربادز جدید آن ها، ممکن است کمترین میزان تاخیر در صنعت “هدفون” ها با ویژگی های در خور نام پرو، کیفیت صدای بالا و نسبت عملکرد به قیمت فوق العاده را به همراه داشته باشد.

ایربادز Redmi AirDots 3 Pro

ایربادز Redmi AirDots 3 Pro

مشخصات دیگر ایربادز جدید ردمی

AirDots 3 Pro جدید همچنین دارای عمق صدای “35dB” (در سطح پرچمدار) خواهد بود. TWS کاملاً جدید همچنین، دارای قابلیت کاهش نویز هوشمند است که با محیط های مختلف سازگار شده و با حالت عمق صدا مطابقت دارد. این ایربادز همچنین از کاهش نویز تماس، صدای دقیق انسان در محیط های پر سر و صدا نیز پشتیبانی می کند.

هندزفری بلوتوثی جدید ردمی همچنین با فناوری شارژ بی سیم Qi عرضه خواهد شد که می توان فقط با یک کلیک آن را شارژ کرده و به طور کلی قید کابل شارژ متصل به آن را زد.

با توجه به پوستر رسمی می توان گفت که ایربادز Redmi AirDots 3 Pro از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی ایربادز های ردمی خواهد داشت. همانطور که مشخص است، شکل قاب شارژ تغییر کرده و بنابراین می توان انتظار تغییر شکل خود ایربادز ها را نیز داشت.

این رویداد در ساعت 2 بعدازظهر به وقت محلی برگزار می شود. باید منتظر ماند و دید که Redmi AirDots 3 Pro با چه قیمتی عرضه شده و رنگ بندی آن چگونه خواهد بود.

تیزر ردمی نوت ١٠ اولترا، وجود خنک کننده غول پیکر و طراحی این گوشی را تأیید کرد

نظر شما راجع به مشخصات ایربادز جدید ردمی و طراحی احتمالی آن چیست؟ آیا تجربه کار با نسل پیشین این سری را داشته و از کیفیت آن راضی بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

هدفون بی سیم های شیائومی قیمت خوبی دارند و کارایی بالا رضایت بخش هستند

صدرا مخملی

چرا دیدگاه هم رفت برای تایید مگه چی گفتم ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی