حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Note 10 Ultra با نمایشگر IPS LCD و رفرش ریت ١٢٠ هرتز ارائه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

ردمی می‌خواهد با رونمایی از سری جدید ردمی نوت ١٠ در چین، تعداد گوشی‌های این سری را افزایش دهد. گفته می‌شود که این سری، از سه عضو تشکیل خواهد شد. اما در یکی از تیزرهای جدید ردمی Note 10 Ultra، شاهد به میان آمدن استفاده از نمایشگری با پنل IPS LCD پرچمدار در این گوشی هستیم. در ادامه، به این تیزر و چند تیزر دیگر از سری ردمی نوت ١٠ چین نگاهی خواهیم داشت.

سری ردمی نوت ١٠ در چین

همین چند روز پیش، از رونمایی سری ردمی نوت ١٠ چین گفتیم. این سری تفاوت‌هایی با سری ردمی نوت ١٠ گلوبال دارد و این تفاوت‌ها، قابل توجه هستند. به عنوان مثال، در سری ردمی نوت ١٠ چین، شاهد رونمایی از یک گوشی با نام ردمی Note 10 Ultra نیز خواهیم بود.

 

تاریخ معرفی ردمی Note 10 Ultra به همراه مشخصات آن و سری ردمی نوت ١٠ چین مشخص شد: ۵ خرداد ١۴٠٠

 

به گزارش EqualLeaks، ردمی به تازگی چند تیزر جدید را از سری ردمی نوت ١٠ خود در چین منتشر کرده است. به همین صورت، به این تیزرها خواهیم پرداخت. ردمی پیش از این نیز تیزرهایی را در مورد ردمی نوت ١٠ اولترا منتشر کرده بودیم.

استفاده از نمایشگری با پنل IPS LCD پرچمدار به همراه رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

نمایشگر ردمی Note 10 Ultra

ردمی در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های مجازی چینی، در مورد ردمی نوت ١٠ اولترا صحبتی را به میان آورده است. در جدیدترین پست صفحه مجازی کمپانی، استفاده از نمایشگر پرچمدار IPS LCD برای گوشی Redmi Note 10 Ultra تأیید شده است. همچنین این کمپانی ذکر کرده است که رفرش ریت متغیر ١٢٠ هرتزی با ۶ حالت مختلف در این گوشی به کار رفته است. این رفرش ریت، در نمایشگر LTPS IPS LCD سری می ١٠ تی شیائومی نیز به کار رفته بود. ممکن است این ۶ حالت، شامل این اعداد باشد: ٣٠ و ۴٨ و ۵٠ و ۶٠ و ٩٠ و ١٢٠ 

اطلاعات نمایشگر ردمی نوت ١٠ اولترا

اطلاعات نمایشگر سری ردمی نوت ١٠ چین

به همین صورت، می‌توان انتظار عمر باتری بیشتری را در حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی این گوشی داشت. نرخ حساسیت لمسی ٢۴٠ هرتزی و وضوح +Full HD نیز از دیگر مشخصات نمایشگر ردمی Note 10 Ultra است. به نظر می‌رسد که ردمی می‌خواهد با این عمل، ثابت کند که می‌تواند یک نمایشگر IPS LCD با کیفیت بسیار خوب را در گوشی‌های خود ارائه دهد. همچنین در بالای این نمایشگر، استفاده از حفره نمایشگر مرکزی و میزبانی از دوربین سلفی تکی را مشاهده می‌کنیم.

دیگر تیزرهای جدید از سری Redmi Note 10 چین

یکی دیگر از تیزرهای جدید ردمی در چین، مربوط به گوشی Redmi Note 10 Pro نسخه چینی است. این تیزر، نام این گوشی را به همراه طراحی نهایی آن به تأیید می‌رساند. به همین ترتیب، ردمی نوت ١٠ پرو نسخه چین، طراحی مشابهی با ردمی Note 10 Ultra خواهد داشت. طراحی قاب پشتی این گوشی، به ما نشان می‌دهد که ردمی قصد استفاده از دوربین اصلی چهار گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این در حالیست که ردمی نوت ١٠ پرو نسخه جهانی، از سنسور اصلی دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی برخوردار است. ممکن است که این گوشی از همان نمایشگر ردمی نوت ١٠ اولترا استفاده می‌کند.

ردمی Note 10 Pro نسخه چین

در انتها، ردمی تیزرهایی را در مورد بخش ارتباطات نسخه چینی سری ردمی نوت ١٠ خود منتشر کرده است. این دو تیزر جدید، به استفاده از تراشه NFC 3.0 و بلوتوث نسخه ۵.٢ اشاره دارند. به همین شکل، ردمی در بخش ارتباطات این سری مانورهایی داده است. گفته می‌شود که ردمی قصد دارد با همکاری Razer، موتور ویبره گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠ چین را روانه بازار کند.

بلوتوث نسخه ۵.٢ در سری چینی ردمی نوت ١٠

بلوتوث نسخه ۵.٢ در سری چینی ردمی نوت ١٠

در نهایت، نظر شما در مورد استفاده از یک پنل IPS LCD پرچمدار در این سری چیست؟ شما کدام پنل را ترجیح می‌دهید؟ آیا ردمی نوت ١٠ های نسخه چین می‌توانند فروش خوبی را برای این برند رقم بزنند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

باید قیمتش خوب باشه که آی پی اس گذاشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️