حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی Surface Duo مایکروسافت این دستگاه را به Xbox قابل حمل تبدیل می کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

بروزرسانی جدید برنامه Xbox Game Pass در فروشگاه Google Play، به کاربران مایکروسافت Surface Duo این امکان را می دهد تا تغییر بزرگی در گوشی دو نمایشگر خود ایجاد کنند. همانطور که در توییت مدیر ارشد محصولات مایکروسافت Panos Panay اشاره شده است، بروزرسانی این برنامه به کاربران سرفیس دو امکان می دهد یکی از دو نمایشگر را بعنوان کنترلر بازی اختصاص دهند. در حال حاضر، بیش از 50 عنوان مختلف با استفاده از صفحه لمسی این دستگاه در اختیار است در حالی که عناوین ناسازگار، از کاربر می خواهند تا یک کنترلر جداگانه را به این گوشی متصل کنند.

پشتیبانی Surface Duo از ایکس باکس گیم پس در بروزرسانی جدید این دستگاه

در حالی که این ویژگی پیش تر و در نسخه بتا برنامه گیم پس در دسترس بود، با این حال قبلاً به کاربران این امکان را می داد که یک بازی را فقط در یک صفحه انجام دهند یا پنجره بازی را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنند. به نظر می رسد توییت پانوس برای خریداران سرفیس دو، یک قابلیت کاربردی را اعلام می کند. انتظار می رود نسخه بعدی این گوشی با لولای قوی تر عرضه شده و به احتمال زیاد از اتصالات 5G نیز، بهره می برد.

بروزرسانی جدید Surface Duo

بروزرسانی جدید Surface Duo

برنامه Xbox Game Pass با کلیک بر روی این لینک قابل نصب است. در حالی که این قابلیت جدید، مطمئناً ارزش خرید سرفیس دو را افزایش می دهد، قیمت این دستگاه کاهش زیادی را طی ماه های گذشته تجربه کرده است. سرفیس دو مایکروسافت در ابتدا با برچسب قیمت 1400 دلار برای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 1500 دلار برای 256 گیگابایت حافظه عرضه شد؛ با این حال، فروشگاه مایکروسافت اکنون این دو نسخه را با قیمت به ترتیب 1000 و 1100 دلار به فروش می رساند.

Surface Duo دارای یک جفت نمایشگر 5.6 اینچی امولد است. هنگامی که آن را در حالت 180 درجه باز کنید، به یک نمایشگر 8.1 اینچی در حالت تبلت تبدیل می شود. متاسفانه این گوشی از پردازنده دو نسل قدیمی تر، یعنی اسنپدراگون 855 بهره می برد.

مایکروسافت سرفیس دو (Surface Duo) گوشی تاشو اندرویدی ردموندی ها!

نظر شما راجع به بروزرسانی جدید Surface Duo و تبدیل یکی از نمایشگر های آن به کنترلر مخصوص بازی چیست؟ آیا این ویژگی را حیاتی و کاربردی دانسته و یا با وجود کاستی هایی نظیر رابط کاربری بهینه نشده، پردازنده قدیمی و عدم وجود دوربین های قدرتمند در آن را علت غیر کاربردی بودن این گوشی می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی