حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به زودی قادر به خاموش کردن گوشی اندرویدی خود از طریق فرمان صوتی خواهید بود!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اندروید ۱۲، سیستم عامل

به تازگی مشخص شده است که گوگل در آخرین نسخه از سیستم عامل خود، اندروید ۱۲، یک قابلیت جدید را اضافه کرده است: تغییر کارایی دکمه پاور که علاوه بر روشن/خاموش کردن گوشی، می تواند کار های دیگر را نیز انجام دهد. با فشار دادن دکمه پاور، دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) اجرا شده و عملکرد های مشابهی را مانند آنچه در تلفن های آیفون و گلکسی سامسونگ وجود دارد، اجرا می کند. به نظر می رسد تشخیص گوگل بر آن بوده که این حالت، یک روش دیداری کمتر برای انجام کارها است، چراکه تنها نیازمند به فرمان صوتی شما به دستیار گوگل برای خاموش کردن گوشی هوشمندتان می باشد.

خاموش کردن گوشی اندرویدی از طریق فرمان صوتی Google Assistant

وب سایت 9to5Google، با بررسی داده های نسخه جدید اندروید، اسکرین شاتی را نشان می دهد که بیان می کند این گزینه در برنامه جستجو گوگل، در دسترس است. این قابلیت، احتمالاً روی هر نسخه از اندروید که استفاده می کنید، کار خواهد کرد (به شرطی که بتواند آخرین نسخه دستیار صوتی گوگل را اجرا کند). با این حال،‌ ویژگی خاموش کردن گوشی اندرویدی از طریق فرمان صوتی، در حال حاضر کار نمی کند. مانند بسیاری از موارد جدیدی که در نسخه بتا اندروید ۱۲ معرفی شده اند اما تا زمان انتشار نسخه اصلی، عرضه نخواهند شد.

نحوه خاموش کردن گوشی از طریق فرمان صوتی به گوگل اسیستنت

نحوه خاموش کردن گوشی از طریق فرمان صوتی به گوگل اسیستنت

شاید برای شما جالب باشد که در صفحه مربوطه نشان داده می شود که اگر عملکرد فراخوان دستیار صوتی گوگل را از طریق دکمه پاور فعال کنید، می توانید از پاور+میزان صدا، به عنوان دکمه پاور جایگزین استفاده کنید که منوی پاور حال حاضر را با گزینه خاموش کردن تلفن یا راه اندازی مجدد آن فعال کنید. کمی جستجو سریع درباره این قابلیت، نشان می دهد که این مورد در نسخه بتا ۱ سیستم عامل اندروید ۱۲ نیز فعال نیست، اما به نظر می رسد در آینده به این نسخه، اضافه خواهد شد.

اولین نگاه به اندروید ۱۲ و تغییر طراحی عظیم با Material You گوگل

نظر شما راجع به خاموش کردن گوشی اندرویدی از طریق فرمان صوتی Google Assistant چیست؟ در صورت انتشار آن بر روی گوشی ما، از این قابلیت استقبال کرده و آن را فعال خواهید کرد یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

من از کنترل سنتر خاموش میکنم ولی اینم خوبه بش بگیم خاموش بشه😂

Mahdi

خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی