حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود آپدیت iPadOS آیپد پرو ۲۰۲۱ از طریق سلولار و تحت شبکه 5G

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

یکی از عقاید اپل این بود که کاربر حق ندارد آیفون یا آیپد خود را با دیتای موبایل آپدیت کند. یعنی فقط در صورت اتصال به Wifi می توانستید دستگاه خود را به روز کنید. این روال با آیفون ۱۲ تغییر کرد و حالا نوبت به آیپد است. امکان دانلود آپدیت iPadOS آیپد پرو ۲۰۲۱ از طریق سلولار و تحت شبکه 5G فراهم شده است.

دانلود آپدیت iPadOS آیپد پرو ۲۰۲۱ با 5G

آیپد پرو ۲۰۲۱ به کاربران امکان می دهد تا به روزرسانی های iPadOS را از طریق 5G دانلود و نصب کنند. همانطور که گفتیم اپل این ویژگی را که اپل قبلا با آیفون ۱۲ معرفی کرده بود. البته اگر اصلا بتوان چنین تصمیم ساده ای را یک “ویژگی” نامید!

با عرضه آیفون های مجهز به 5G اپل ویژگی جدیدی را به iOS اضافه کرد. این ویژگی دارندگان آیفون ۱۲ را قادر می سازد هنگام اتصال به شبکه تلفن همراه 5G، به روزرسانی های iOS را دانلود کنند. طبق اطلاعات جدید صفحه پشتیبانی اپل برای iPad Pro 2021 در روز جمعه، اپل همین ویژگی را برای iPadOS آورده است.

صفحه پشتیبانی با عنوان “استفاده از 5G با iPad” برای کاربران توضیح می دهد که چگونه اتصال داده های خود را در مدل های به روز شده iPad Pro مدیریت کنند. در بخشی درباره حالت های داده سلولار، اکنون کاربران می توانند در iPadOS گزینه “Allow More Data on 5G” را فعال کنند.

Allow More Data on 5G

Allow More Data on 5G

با انتخاب این ویژگی، به سیستم عامل اجازه می دهید تا از داده های سلولار (اینترنت سیم کارت) در کارهای مختلف سیستم خود استفاده کنید. از جمله این موارد می توان به تماس های ویدیویی FaceTime با کیفیت بالاتر یا پخش آنلاین ویدیو با کیفیت بالا استفاده کند. این گزینه همچنین امکان انجام به روزرسانی های iPadOS را از طریق داده های سیم کارت فراهم می کند.

اپل می گوید که این ویژگی بسته به شرکت مخابراتی، برای برخی از کاربران با بسته نامحدود اینترنت سیم کارت نامحدود، به صورت پیش فرض تنظیم می شود. برای سایر کاربران، باید به صورت دستی فعال شود.

آموزش دانلود آپدیت iPadOS آیپد پرو ۲۰۲۱ از طریق سلولار و تحت شبکه 5G

  1. ۱- به تنظیمات بروید.
  2. ۲- به بخش Cellular Data و سپس Cellular Data Options بروید.
  3. ۳- گزینه Data Modes را انتخاب کنید.
  4. ۴- گزینه Allow More Data on 5G را انتخاب کنید.

به طور مشابه، در همان بخش گزینه های موجود برای حالت استاندارد و استفاده کم از داده های سیم کارت وجود دارد.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ فکر می کنید اصلا یک “ویژگی” است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)