حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر iPod Touch 2021 به همراه تاریخ احتمالی رونمایی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

آیپاد تاچ را به یاد دارید؟ خب، اگر بگوییم که این محصول در صدد فراموش شدن بوده است، حرف دور از ذهنی نزده‌ایم. تمرکز کم‌تر اپل بر روی این سری و شایعات کم پیرامون آن، سبب شده بود که بسیاری از کاربران یادی از آیپاد تاچ‌ها نکنند. اما ظاهراً رندر iPod Touch 2021 با شکل طراحی آیفون ١٢، به تازگی منتشر شده است.

آیپاد تاچ ٢٠٢١

اگر یادتان باشد، حوالی دو سال پیش بود که در مورد رونمایی از آیپاد تاچ ٢٠١٩ برایتان گفته بودیم. این آیپاد، از تراشه Apple A10 Fusion و قیمت پایه ١٩٩ دلاری بهره مند بود. این دستگاه، آخرین نسل فعلی از iPod Touch ها است.

 

آیپاد تاچ ۲۰۱۹ با چیپست آیفون ۷ و طراحی قدیمی به قیمت ۱۹۹ دلار رسما معرفی شد

 

اما ظاهراً اپل قصد دارد نسل بعدی این گوشی را طی سال جاری میلادی رونمایی کند. به گزارش Mysmartprice، با استناد به اطلاعات لو رفته جدید از این محصول، می‌توان رونمایی از آن را طی سال جاری میلادی و در پاییز همین سال، انتظار داشت. اما بیایید در ادامه، نگاهی به طراحی این آیپاد جدید داشته باشیم.

رندر iPod Touch 2021

رندر iPod Touch 2021، اخیراً توسط چند افشاگر توئیتری منتشر شده است. این رندرها نشان می‌دهند که اپل قصد دارد این سری را نیز در رنگ‌ بندی‌ های مختلفی روانه بازار کند. گویا اپل قصد دارد طراحی کلی این سری را تغییر دهد.

نمایشگر iPod Touch 2021

این رندرها، نشان می‌دهند که برای اولین بار، اپل قصد دارد تا یک دستگاه تقریباً تمام صفحه را وارد بازار کند. در حقیقت، این طراحی متعلق به آیفون ١٢ است. با این تفاوت که شاهد وجود ناچ نیستیم. البته امکان استفاده از سیستم FaceID در این دستگاه همچنان وجود دارد. به نظر می‌رسد که اپل امسال بر روی حذف یا کوچک سازی ناچ تمرکز کرده است. به همین شکل، طراحی این محصول، کاملاً متفاوت از نسل قبل است. شکل قاب پشتی و فریم میانی این دستگاه، مانند آیفون ١٢ تخت است. در قاب پشتی نیز دوربین اصلی تکی این محصول به همراه فلش LED دیده می‌شود.

رنگ بندی iPod Touch 2021

رنگ بندی iPod Touch 2021

در حالی که iPod Touch 2019 به نمایشگری با قطر ۴ اینچ مجهز بود، این دستگاه از نمایشگری با قطر ۵.۴ یا ۶.١ اینچ بهره می‌برد. امکان استفاده از تراشه قدرتمند A14 Bionic نیز در این نسل از آیپاد تاچ نیز وجود دارد. در نهایت، باید منتظر ماند تا جزئیات جدیدتر و تازه‌ای از این محصول منتشر شوند. انتظار می‌رود تا iPod Touch 2021 در کنار سری آیفون ١٣ و در ماه سپتامبر سال جاری (حوالی شهریور تا مهر ماه) رونمایی شود. تاکنون، آیپاد تاچ ٢٠٢١ دستگاه جذاب و جالبی به نظر می‌رسد. اما برچسب قیمتی این محصول نیز حائز اهیمت خواهد بود.

قاب پشتی iPod Touch 2021

نظر شما در مورد این طراحی و رندر iPod Touch 2021 چیست؟ آیا این محصول را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که اپل چه ویژگی و قیمتی را iPod Touch 2021 در نظر خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این که شد xr 😑😑

صدرا مخملی

ببخشید کارایی این چیه ؟

Mahdi

اگه فهمیدی به منم بگو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️