حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپاد تاچ ۲۰۱۹ با چیپست آیفون ۷ و طراحی قدیمی به قیمت ۱۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

حدودا ۴ سال از عرضه آخرین آیپاد می گذرد و حالا اپل می خواهد که آن را به روز کند. در حقیقت این آیپاد جدید که ما به آن آیپاد ۲۰۱۹ می گوییم خیلی شبیه به دستگاه هایی که این روزها تولید می شود نیست و گویی با دستگاهی از گذشته رو به رو هستیم! به هر صورت آیپاد تاچ ۲۰۱۹ با چیپست آیفون ۷ و طراحی قدیمی به قیمت ۱۹۹ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آیپاد تاچ ۲۰۱۹ (iPod Touch 2019)

آیپاد تاچ ۲۰۱۹

آیپاد تاچ ۲۰۱۹

بعد از گذشت سال‌ها از عرضه آخرین نسل از آیپاد تاچ ، دقایقی قبل اپل نسل جدید این گجت را معرفی کرد که از تراشه A10 (تراشه موجود در آیفون ۷) بهره می‌برد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم روانه‌ی بازار می‌شود.

برای یادآوری باید بگوییم که نسل ششم آیپاد تاچ در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و بعد از آن دیگر خبری از این گجت نبود. البته با وجود اینکه در این چند سال طراحی گجت‌ها تا حد زیادی تغییر کرده، ولی اپل تصمیم گرفته به بخش‌های مختلف آیپاد تاچ دست نزند و این محصول همچنان از همان نمایشگر ۴ اینچی قدیمی، دکمه هوم و دوربین‌های سابق بهره می‌برد.

آیپاد تاچ ۲۰۱۹

آیپاد تاچ ۲۰۱۹

به‌لطف بهره‌گیری از چیپست اپل A10 این آیپاد تاچ از قابلیت‌هایی مانند فیس‌تایم گروهی و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. اپل می‌گوید این مدل جدید در مقایسه با نسل قبلی، از دو برابر سرعت بیشتر از لحاظ پردازنده و تا سه برابر سرعت بیشتر در زمینه‌ی گرافیکی بهره می‌برد. اپل همچنین به سرویس اشتراک بازی اپل «آرکید» (Arcade) هم اشاره کرده و احتمالا دلیل اصلی عرضه نسل جدید آیپاد تاچ به همین موضوع برمی‌گردد. حالا که اپل بیش از پیش به سمت ارائه‌ی سرویس‌های نرم‌افزاری حرکت می‌کند، با این کار قصد دارد درآمد خود را از این بخش افزایش بدهد.

در چند سال گذشته، بسیاری از کارشناسان گمان می‌کردند که اگر اپل نسل جدید آیپاد تاچ را عرضه کند، تغییرات زیادی بر این محصول اعمال خواهد کرد ولی در نهایت شاهد چنین چیزی نیستیم. به‌لطف بهره‌گیری از تراشه بهتر، این محصول می‌تواند تا چند نسخه بعدی iOS را دریافت کند و ارائه طراحی قدیمی به اپل اجازه داده قیمت آن را پایین نگه دارد.

قیمت اپل آیپاد تاچ ۲۰۱۹

قیمت آیپاد تاچ ۲۰۱۹

قیمت آیپاد تاچ ۲۰۱۹

برای خرید مدل پایه نسل جدید آیپاد تاچ که از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، باید ۱۹۹ دلار بپردازید و خرید مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار هزینه در پی دارد.

به نظر می رسد که اپل هنوز این فاز قیمت گذاری که هر پله افزایش حجم ذخیره سازی باید شامل ۱۰۰ دلار افزایش قیمت شود بیرون نیامده و فکر می کند مثلا برای اینکه آیپاد تاچ ۲۰۱۹ از ۳۲ به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا پیدا کند، شما باید ۵۰٪ هزینه بیشتر بپردازید یا اگر مدل  ۲۵۶ گیگابایت می خواهید باید دو برابر قیمت مدل پایه هزینه کنید!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کسی آیپاد تاچ ۲۰۱۹ را که حتی حسگراثرانگشت ندارد، حاشیه های آن برای سال ۲۰۱۹ تقریبا خنده دار است و چیپستش مربوط به آیفون ۷ می شود، می خرد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

آیفون چقد بی انصافه این همه حاشیه اخه؟
هر روز ک میگذره از چینیا بیشتر خوشم میاد . من شیائومی رو بیشتر دوست دارم اما کاش هواوی هم بتونه سیستم عامل خودشو بزنه و مطمنم تو این کار موفق میشه چون هنوز یک سال وقت داره
اون موقع هم به احتمال زیاد قیمت گوشیاشو بیاره پایینتر
خلاصه اگر قیمتارو بیاره پایینتر ایشالله موفق میشه اما اگر تغییری تو قیمتا ایجاد نکرد پس همون بهتر ک از بازار محو بشه

mega08

گوشی که نیس که بخواد حاشیش کم باشه ، من نسل قبلیشو بیشتر به خاطر کیفیت بخش موسیقی استفاده میکنم. گاهی اوقات با چندتا app که نصب دارم کار می کنم.

lovenokia

اگر صفحه نمایش بزرگ 5.5 داشت باز خیلی بهتر بود .

4 اینچ دیگه واقعا روی مخه .

_V_

یجوری از صفحه کوچیک و حاشیه هاش انتقاد میکنن انگار گوشیه،باو وظیفه اصلیش پخش موسیقیه که اتفاقا این اندازه کاملا کافیه،،نمیگم بی حاشیه بشه بده اتفاقا خوبه ولی نه اینکه اینم بد باشه

Dr.Nazer

سلام دوستان. یه سوال داشتم. من در حال حاضر گوشی S8 سامسونگ رو دارم اما میخوام با اپل تعویضش کنم. (پیشنهاد گوشی دیگه ای ندین اگه نظری دارین بگین فقط!) به‌نظرتون ارزش داره که 15 میلیون داد برای یه iPhone X ۶۴ گیگ، یا برم سمت iPhone 8؟ چون خودم هم Touch ID و دکمه هوم و اون رنگ Gold آیفون ۸ رو بیشتر میپسندم و از طرفی با فرق اندک کیفیت دوربین و همون پردازنده آیفون 10، قیمت مناسب‌تری داره‌. حالا قضاوت با شما…

Aghamasoood

این چه سوالیه؟؟؟
معلومه اگر پول داری برو آخرین نسخه رو بخر که تا چند سال نخاد دوباره خرید کنی!!!
میدونم اپل پشتیبانیش عالیه و تا چندین سال از گوشیاش پشتیبانی میکنه،ولی عقل سالم میگه اگر پولشو داری جدیدترین نسخه رو بگیر.واقعا ولس طرح سوالت فکر کردی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

Dr.Nazer

سلام دوستان. یه سوال داشتم. من در حال حاضر گوشی S8 سامسونگ رو دارم اما میخوام با اپل تعویضش کنم. (پیشنهاد گوشی دیگه ای ندین اگه نظری دارین بگین فقط!) به‌نظرتون ارزش داره که 15 میلیون داد برای یه iPhone X ۶۴ گیگ، یا برم سمت iPhone 8؟ چون خودم هم Touch ID و دکمه هوم و اون رنگ Gold آیفون ۸ رو بیشتر میپسندم و از طرفی با فرق اندک کیفیت دوربین و همون پردازنده آیفون 10، قیمت مناسب‌تری داره‌. حالا قضاوت با شما… (میتونید به‌جای نظر دادن، خرید iPhone 8 رو با لایک، و خرید iPhone X رو با دیسلایک نشون بدین.)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)