حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، شیائومی

شیائومی Mi 11، یکی از گوشی‌هایی است که دگزومارک آن را در بخش‌های مختلفی تست کرده است. پیش از این، در مورد امتیاز DxO دوربین اصلی و امتیاز DxO دوربین سلفی شیائومی می ١١ صحبت کرده بودیم. اما این بار، نوبت به بررسی عملکرد صوتی Xiaomi Mi 11 توسط این مجموعه رسیده است. در ادامه، امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 را بررسی خواهیم کرد.

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11

شیائومی می ١١ در روز ٨ دی ١٣٩٩ به صورت رسمی توسط شیائومی در چین معرفی شد. این گوشی، آخرین پرچمدار و گوشی شیائومی در سال ٢٠٢٠ میلادی بود. دروبین اصلی سه گانه ١٠٨ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ٨٨۸ از مشخصات برجسته Xiaomi Mi 11 است.

 

شیائومی می ۱۱ رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

 

دگزومارک پس از انتشار عمومی امتیاز DxO دوربین اصلی و سلفی این گوشی، به سراغ انتشار امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 رفته است. به همین ترتیب، در ادامه برخی از مشخصات مربوط به سیستم صوتی Xiaomi Mi 11 را مرور خواهیم کرد:

– اسپیکر استریوی تأیید شده توسط Harman Kardon / قرارگیری ضربدری (یک اسپیکر در سمت راست فریم پایین و یک اسپیکر در سمت چپ فریم بالا)

– درگاه Type-C برای استفاده از هندزفری سیمی

به نقل از DxOMARK، برای ارزیابی عملکرد سیستم صوتی Xiaomi Mi 11، بیش از ٢٠ ساعت ارزیابی بر روی این گوشی انجام گرفته است. این نتایج، تحت شرایط آزمایشگاهی و مختص به DxOMARK به دست آمده است. اما این شما و این هم از امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11:

ریز امتیازات عملکرد صوتی Xiaomi Mi 11 در DxOMARK

ریز امتیازات عملکرد صوتی Xiaomi Mi 11 در DxOMARK

شیائومی Mi 11 در بخش عملکرد صوتی کلی، امتیاز ۶٨ را کسب کرده است. این امتیاز، نسبتاً معقول است. اما انتظار داشتیم تا این چنین سیستم صوتی، امتیاز بالاتری را به دست بیاورد. به عنوان مثال، شیائومی Mi 10 Pro، پرچمدار سال گذشته همین کمپانی، امتیاز نهایی ٧۶ را در بخش عملکرد صوتی کسب کرده بود. بنابراین، عملکرد صوتی این گوشی با پرچمدار سال گذشته این برند، قابل مقایسه نیست. اما اطلاع از ریز امتیازات عملکرد صوتی این گوشی نیز خالی از لطف نیست.

در ریز امتیازات، شیائومی Mi 11 امتیاز ۶٩ را برای بخش پخش صدا و امتیاز پایین‌تر ۶٣ را برای بخش ضبط صدا به دست آورده است. ظاهراً شیائومی در استفاده از میکروفون‌های این گوشی، ظرافت لازم را به خرج نداده است. در هر دو بخش شیائومی نقاط قوت و نقاط ضعفی را مشخص کرده است. به طور مثال، این مجموعه اعوجاج کم در هنگام پخش صدا، بلندی مناسب و دقت بالا در ایجاد باس را از نقاط قوت اسپیکر این گوشی دانسته است. اما در مقابل، با کم شدن صدا، میزان صدای تولید شده و وضوح به شدت کاهش می‌یابد. صداهای ضبط شده نیز در کل، بلندی و وضوح مناسبی را در شرایط مناسب ارائه می‌دهند. اما در برخی مواقع، صدای ضبط شده کمی ضعیف و با باس کم ضبط می‌شود. اعوجاج نیز در برخی سناریوها مشاهده می‌شود.

نمره DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11، بالاتر از تراز گوشی‌هایی مانند وان پلاس ٨ پرو یا ال‌جی V60 ThinQ قرار می‌گیرد. در مقابل، گوشی‌هایی مانند پیکسل ۵ یا گلکسی نوت ٢٠ اولترا، نمره‌ای مانند شیائومی می ١١ را در این تست کسب کرده‌اند. نمره عملکرد صوتی کلی گلکسی اس ٢١ نیز از شیائومی Mi 11 بیشتر است.

شیائومی Mi 11

نظر شما در مورد نمره DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 چیست؟ آیا این گوشی می‌توانست امتیاز بیشتری را کسب کند؟ انتظار شما از این گوشی چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

چند روزیه شیائومی گوشی معرفی نکرده، نگرانش شدم😐

ali_s

داش دیر اومدی دیروز پوکو ام سه پرو معرفی شد😐😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️