حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو با نمایشگر Mini-LED اواخر امسال و در تعداد محدود عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

انتظار می رود اپل امسال استفاده از نمایشگر های Mini-LED را که پیش از این و در سری جدید آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خود معرفی کرده بود، به مدل های جدید مک بوک پرو، به عنوان جانشینان نسل گذشته این سری که با تراشه اپل M1 عرضه شدند نیز، بیاورد. در حالی که انتظار می رود این سری از لپ تاپ های اپل، طبق برنامه زمان بندی تعیین شده توسط این شرکت، معرفی شوند، با این حال، ممکن است ابتدای کار، تنها در تعداد محدودی عرضه شوند.

عرضه محدود مک بوک پرو با نمایشگر Mini-LED در سال ۲۰۲۲

به نقل از وب سایت gsmarena و بر اساس گزارش منتشر شده توسط منبع Digitimes، عرضه نمایشگر های Mini-LED برای مک بوک پرو های آینده شرکت اپل، به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا که بر کارخانه های فاکسکان و ویسترون در کشور هند تأثیر گذاشته است، محدود خواهد شد.

مک بوک پرو با نمایشگر Mini-LED

مک بوک پرو با نمایشگر Mini-LED

پیش تر نیز، گزارش شده بود که گسترش این ویروس، مخصوصا در کشور های تامین کننده قطعات مورد نیاز استفاده شده در محصولات اپل، عرضه پنل های Mini-LED مربوط به آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید را، تحت تأثیر قرار داده و باعث تاخیر در عرضه این تبلت شده است.

با این وجود، انتظار می رود شرکت ساکن کوپرتینو، با توجه به برنامه ریزی قبلی خود، مدل های جدید مک بوک پرو که احتمالا با پردازنده سفارشی جدید اپل مخصوص کامپیوتر های این شرکت به نام اپل M2 مجهز می باشند نیز، در مقادیر محدود تولید کرده و عرضه گسترده آن را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ میلادی و یا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، در پیش بگیرد.

نمایشگر Mini-LED چیست و چه تفاوتی با OLED دارد؟

نظر شما راجع به عرضه جدید ترین نسل از مک بوک پرو های اپل با تکنولوژي نمایشگر جدید و تراشه اختصاصی M2 این کمپانی، چیست؟ حدود یک هفته پیش بوده که رندر هایی جدیدی از مک بوک های آینده اپل منتشر کردیم که طراحی فوق العاده نازک به همراه سبک جدید رنگ بندی آن ها را نشان می داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی