حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا به صورت رسمی اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲

گوگل، امشب از نسخه بتای نسخه دوازدهم سیستم عامل محبوب خود، یعنی اندروید رونمایی کرد. طراحی بصری و برخی از امکانات حریم شخصی در این نسخه، تغییراتی را به خود دیده‌اند. اما یکی از سؤالات کاربران، این است که آیا دستگاه آن‌ها نیز از این نسخه بهره مند خواهد بود یا خیر. خب، ما در اینجا لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا را تهیه کرده‌ایم. این لیست، از برخی گوشی‌های برگزیده تشکیل می‌شود. بر همین اساس، گوشی‌های بیشتری نیز در آینده نزدیک به این پروژه خواهند پیوست.

سیستم عامل اندروید ١٢

گوگل امشب از سیستم عامل اندروید ١٢ به صورت رسمی رونمایی کرد. این سیستم عامل، تغییرات جالب و نسبتاً انقلابی را دچار شده است. برای مطالعه کامل جزئیات تغییرات این سیستم عامل، مطلب معرفی سیستم عامل اندروید ١٢ را مطالعه کنید.

 

اندروید ۱۲ گوگل با سبک طراحی و حریم خصوصی کاملا جدید رسما معرفی شد

 

اما در نهایت، به لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا می‌رسیم. این لیست، فعلاً از برخی گوشی‌های برگزیده شده، تشکیل شده است. به گزارش Android Police، اولین نسخه بتای اندروید ١٢ برای دستگاه‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، منتشر شده است. اگر گوشی شما واجد شرایط باشد، در این لیست قرار گرفته است و می‌توانید نسخه بتای اندروید ١٢ را سرانجام بر روی گوشی خود تجربه کنید.

لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا

این لیست، نهایی نیست و به زودی، گوشی‌های بسیار زیادی در این لیست اضافه می‌شوند. اما تاکنون، لیست مذکور برای اولین دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا انتشار یافته است. در ادامه، به گوشی‌هایی که به صورت رسمی نسخه بتای اندروید ١٢ را دریافت کرده‌اند، می‌پردازیم:

گوشی‌های دریافت کننده از گوگل

  1. – پیکسل ٣ ایکس ال
  2. – پیکسل ٣
  3. – پیکسل ٣a
  4. – پیکسل ۴
  5. – پیکسل ۴ ایکس ال
  6. – پیکسل ۴a
  7. – پیکسل ۴a 5G
  8. – پیکسل ۵

طبیعتاً، گوشی‌های گوگل به صورت گسترده‌تر و کامل‌تری، در این لیست قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود که لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ نسخه بتا در بین گوشی‌های گوگل، نهایی باشد و عامل تغییری را در آن، شاهد نباشیم.

گوشی‌های دریافت کننده از ایسوس

– زنفون ٨

تنها گوشی که فعلاً از این نسخه سیستم عامل اندروید بهره مند شده است، زنفون ٨ است. تاکنون خبری از انتشار نسخه بتای سیستم عامل اندروید ١٢ برای گوشی Zenfone 8 Flip به دست ما نرسیده است.

گوشی‌های دریافت کننده از نوکیا

– نوکیا X20

گوشی‌های دریافت کننده از وان پلاس

  1. – وان پلاس ٩
  2. – وان پلاس ٩ پرو

گوشی‌های دریافت کننده از اوپو

– اوپو فایند ایکس ٣ پرو

نسخه بتای اندروید ١٢ برای Oppo Find X3 Pro

اولین نسخه بتای اندروید ١٢ برای Oppo Find X3 Pro

گوشی‌های دریافت کننده از ریلمی

– ریلمی GT

اولین نسخه بتای اندروید ١٢ برای ریلمی GT

اولین نسخه بتای اندروید ١٢ برای ریلمی GT

ظاهراً نسخه بتای اندروید ١٢، تنها در چین برای این گوشی ارائه شده است. به نظر می‌رسد که اگر شما گوشی گیمینگ Realme GT را خارج از چین تهیه کرده باشید، فعلاً به به روزرسانی بتای نسخه دوازدهم اندروید دسترسی نخواهید داشت.

گوشی‌های دریافت کننده از شارپ

شارپ نیز یکی از شرکت کنندگان دریافت نسخه بتای اندروید ١٢ برای گوشی‌هایش است. اما ظاهراً جزئیات خاصی از گوشی‌های نماینده این برند ژاپنی، اعلام نشده است. انتظار داریم که حداقل، پرچمدار جدید این برند، یعنی Sharp Aquos R6، یکی از دریافت کنندگان اصلی این به‌روزرسانی جذاب باشد.

گوشی‌های دریافت کننده از تکنو

– تکنو CAMON 17

گوشی‌های دریافت کننده از iQOO

– آیکو ٧ Legend

گوشی iQOO 7 Legend، در حقیقت همان نسخه هند گوشی iQOO 7 است. مشخص نیست که گوشی iQOO 7 در چین دریافت کننده نسخه بتای سیستم عامل اندروید ١٢ باشد یا خیر.

گوشی‌های دریافت کننده از شیائومی

  1. – شیائومی Mi 11
  2. – شیائومی Mi 11 Ultra
  3. – شیائومی Mi 11i
  4. – شیائومی Mi 11X Pro
گوشی‌های دریافت کننده اندروید ١٢ نسخه بتا در شیائومی

گوشی‌های دریافت کننده اندروید ١٢ نسخه بتا در شیائومی

گوشی‌های دریافت کننده از ZTE

– اکسون ٣٠ اولترا

گوشی‌های دریافت کننده از TCL

– تی سی ال ٢٠ پرو ۵جی

در نهایت، باید گفت که ممکن است تا روزهای آینده، دستگاه‌های بیشتری به پروژه دریافت اولین نسخه بتای عمومی اندروید ١٢ بپیوندند. با این وجود، این لیست، اولین لیست رسمی از که از سوی برند‌های مختلف، منتشر شده است. پیشنهاد می‌شود که قبل از انجام این به‌روزرسانی، از اطلاعات خود یک بکاپ تهیه کنید. زیرا ممکن است به هر دلیلی، اطلاعات ضروری و مهم شما پاک شوند!

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ آیا گوشی شما نیز جزوی از این لیست است؟ تا چه حدی منتظر دریافت سیستم عامل اندروید ١٢ در گوشی خود هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

بعد یک سوال واسه سامسونگ هنوز منتشر نشده ؟ یعنی سری اس 21 ها اندروید 12 رو به این زودیا نمیگیرن ؟

خداوکیلی رابط کاربری سامسونگ به خودی خودش سنگین هست تا بیاد با One UI4 چفتش بده طول میکشه.

صدرا مخملی

موافقم آماده کردن یه رابط کاربری که باگ هاش کمتر بشه و با اون حجم سنگین کار راحتی نیست که سریع بخواد انجامش بده بنابراین طول میکشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️